pondělí 29. června 2015

Stíny, které musíte mít




Jestliže českému trhu chybí něco ze světového dovozu, pak jsou to rozhodně Colour Pop stíny. A vůbec značka Colour Pop. Nejen že si vás hned získá, ale navíc má krásné produkty, příznivé ceny a ještě ke všemu jednoduché a krásné obaly. 


Já jsem ji mohla vyzkoušet díky narozeninovému dárku od Sabči, která mi vybrala i tématický odstín B-day Girl. 

A musím říct, že jak ze samotného produktu, tak z odstínu jsem více než jen nadšená. 
Stíny jsou tak jemně mleté, že mají až máslovou konzistenci, která na víčkách skutečně dlouho vydrží, a to i bez podkladové báze. 
Navíc, když si je naneste v tenké vrstvě dodávají víčku jen hezký lesk, ale v sytější vrstvě jsou krásně pigmentované a ty třpytky ! Ty jsou !!!

Jednoduše úžasné ! Skutečně není nic co bych jim mohla vytknout, snad jen tu nedostupnost pro český trh ....a možná i okamžitou závislost, protože teď kromě těchto žádné jiné nepoužívám. 

Na stíny můžete mrknout na oficiálních stránkách výrobce ZDE






11 komentářů:

  1. Též se mi strašně líbí, ale škoda, že není jak si ho pořídit :(

    OdpovědětVymazat
  2. Na ruce se to krásně leskne. Stínů, které vydrží bez báze je jako šafránu, proto mám o to větší radost, když takový najdu.
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  3. Třeba jednou budou k dostání i u nás :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné stíny, ten odstín je opravdu úžasný, škoda, že se nedají sehnat i u nás :(

    Sladká bruneta ♥ ... ta od Syoss!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ty vypadají vážně nádherně, krásný odstín :-)

    OdpovědětVymazat
  6. O téhle značce slyším úplně poprvé (asi se stydím), nicméně tento stín má krásný odstín. Já sama ulítávám na odstínech zlaté, perleťové, růžové a fialové. Zatím mám ale paletek ještě dost, takže jsem si dala stopku v nakupování kosmetických produktů, ale jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  7. Krásny očný tieň. Musím sa priznať, že o tejto značke počujem prvýkrát. Takže dik za info. :-)
    Budem rada, ak sa zapojíš na mojom blogu do prebiehajúcej súťaže s témou "Farebné leto". Podrobnejšie info tu:
    https://www.facebook.com/katharinefashionisbeautiful/posts/949750498378371
    Prípadne viac aj u mňa na blogu.
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...