sobota 2. května 2015

For fresh spring !




Dnes mám pro vás první soutěž. To proto abyste věděli, že vás, kteří se sem rádi ( i teď v novém ) vracíte mám ráda, a že vás chci odměnit. A to nejen za kupu milých zpráv, které mi v průběhu dubna přišly :). 



Pro výhru stačí být jen pravidelným čtenářem a napsat komentář pod článek :). 
Pro větší šanci ale můžete lajknout i moje nové fejsbukovky TADY ;-). 

Soutěžit budeme do 15.5. Tak si držte palce ;). 


Děkuji všem za poskytnutí dárečků do soutěže, zejména pak PR oddělení Avonu, Yves Rocher, Lóreal a Dermacol a stránkám Necesser. 

65 komentářů:

  1. Ten krém od Avonu by mi udělal velkou radost, docela mě tahle řada zaujala a ten láček od Avonu je taky krásný. nikolik.v@seznam.cz FB: Niki V...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Leni :)

    Strašně ráda si čtu Tvé články a sleduju videa :) Jsi moc sympatická a vždycky se těším na Tvá nová videa, která mně zlepší náladu :)

    Romča :)

    dankova.romanka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Leni :)
    Produkty jsou moc hezké.
    Ráda čtu tvoje články a sleduji Tvá videa.
    Skippy71@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Nový blog se moc povedl! :)
    Také zkusím štěstí v soutěži, J.Dvouleta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Produkty jsou skvělé, takže také zkusím štěstí. :)
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. krásny dizajn :) teším sa z nového blogu :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná soutěž, pěkný blog :-)
    wormake@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Hezká soutěž, zkusím tedy své štěstí :) Těším se na nové články ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké ceny :) Sleduju blog i FB (Hana Mlčáková)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Leni, paletka od YR vypadá skvěle. :) Jinak sleduju tě i na novém Fb i na blogu. Jsi super :)

    OdpovědětVymazat
  11. Přeji hodně úspěchů do nového startu, Leni:-)
    Těším se na širší spektrum záběru (nové recepty- to je něco pro mě)
    Sleduji blog i FB(míša šikulová)
    Pěkný víkend přeji.
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Leni, super soutez!!;) Moc ti preji, aby tento blog byl cim dal tim lepsi:) Sleduji te na facebooku i tady na blogu:)
    kat006@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Leni hezké ceny alev@mujmail.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Těším se na nové články! :) Sleduji přes GFC: Zdeňka i přes facebook :)
    zdenka.skodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. ráda Tě sleduji a do Tvé první soutěže jsi dala moc pěkné ceny.Ty stíny vypadají přímo božsky ty by stály za hřích.Sleduji tě přes fb a blog.
    e-mail:spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, sleduji tě již dlouho přes FB a nově tedy i tady :) Výhra stojí rozhodně za to :)
    e-mail: dobiasova.leona@valeas.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Nový blog je supr :)
    krobotova.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Leni, nový název blogu je jednoduchý a člověk se nemusí pídit, jak že se to vlastně jmenuje ta webová stránka :D Ale jaksi jsem si už navykla psát c-m-writer a teď mi zase chvíli trvá, než se zorientuju, když mi nic nenaskočí :D :D :D Nicméně snad se ti bude dařit nadále i tady ;) Držím ti pěsti :)
    Pravidelná čtenářka jsem, ale momentálně píšu z jiného PC O:) Allen
    alena.hodonska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Nový blog je super. :)
    GFC a FB: Žaneta Korbelová
    zk.nhkladruby(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Leni, balíček vypadá skvěle a tak take zkusím štěstí. Jinak nový blog se mi moc libi je super, jak jsi ho zmenila.
    Anetkazemanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. sleduju te pres fb. elicia@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Jé, tak to je od tebe moc milé :-) Ať se ti s novým blogem moc daří, někdy je potřeba prostě začít odznova :-) Dárečky jsi vybrala krásné :-)

    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Leni, moc se mi líbí tvůj nový blog a jeho myšlenka. Naprosto rozumím tomu, že člověk se neustále vyvíjí, a tak jsi chtěla změnu - v každém případě budu držet palce ;) jinak tě už docela dlouho sleduji na YT a budu ráda za více videí, na FB jsem jako Alice Beetles ;) s pozdravem Alice
    chroby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Pěkné ráno, skvělá soutěž, věcičky by se mi hodily! Sleduji na GFC i na FB jako Kateřina Výmolová
    email: vymolovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Leni, to je zase krásný balíček. Mi se líbí úplně všechno!! Jinak Tvá nová stránka má šmrnc! Hlavně přeji hodně štěstí do budoucna!
    S pozdravem Petra O.

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, je to veľmi krásny balíček,veľmi sa mi páči tvoj blog a tiež aj táto giweavey :)

    (takže si držím palce ha,ha :D )
    anka.porubanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Veľmi ma zaujala špirála a lak na nechty <3

    e-mail: zuzka.kicosova@gmail.com
    GFC:sjuzn (keby niečo prípišem aj gfc :D )

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, těším na nově pojaté články na tvém novém blogu, ikdyž se mi moc líbilo i na tom předchozím. Chápu ale, že změna je život :) Měj se krásně :)
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Prima soutěž , narazila jsem na tebe náhodou, ale blog se mi moc líbí :-) terezkaaa.h@gmail.com
    http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Moc pěkné dárečky :-) tvůj blog se mi líbí.
    xxmisulkaxx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Podle mě vypadá tento blog lépe :-) Moc mě zaujal krém od Avonu a rozhodně bych ráda vyzkoušela ty stíny od Yves, protože na tuto značku nedám dopustit. Stíny jsem od Yves ještě nezkoušela.
    karolin.sl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, moc se mi líbí vzhled nového blogu :-)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Řasenka a stíny vypadají úžasně :) ale všechny věci jsou krásné :D přiznám se, že na blogy moc nejsem, ale ten tvůj mě velmi zaujal :D ... eliska.mar@email.cz

    OdpovědětVymazat
  34. sledujem ťa už veľmi dávno, hlavne na YT aj keď videa pridávaš len občas vždy si ich rada pozriem, čo sa týka blogu tak sa mi páči, ako sa hovorí...v jednoduchosti je krása....na facebooku ťa sledujem ako Mária Galdunová......inač veľmi pekná súťaž rada sa jej zúčastním
    maria.galdun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj je to krasna giveavey :)
    dostalovakiki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Pěkná soutěž, taky zkusím štěstí :)
    93luci@sezanm.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Skvělá soutěž :) kéž by se poštěstilo :).
    Sleduji :) to je jasné.
    adela.cardova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj Leni,sleduji tě jako Jana Jana,super soutěž. Moc ráda tě sleduji:-) Tŕeba se na mě usměje štěstí.
    vojtova.jana76@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Těším se na nove vse co chystáš :-)
    sugarrose@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Tak ať se ti na nové doméně daří!
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. pěkní baliček :-)
    alev@mujmail.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Blog sleduji přes Bloglovin!!! :) marketa.vanourkova@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  43. Ja sledujem ce GFC ak Simona
    sima.slosarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Moc hezké produkty :) Řasenka a BB krém jsou skvělé volby :)

    denisabrandejsova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Nový design se mi moc líbí. Jen tak dál :) Nikie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Super taštička :) Těším se na další články a videa :)
    zuzajda001@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj Leni, nové je to tu ještě hezčí ;-) krásné dárečky a zaujaly mě teda paletka stínů, je krásná :-) Užívej si jara a měj se krásně :-) email na mě je barca.tisonova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Moc pekna soutěž. Nejvíce by mě zajimal ten krém od Avonu :) email: kl.prochazkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Mně se moc líbí ty laky na nehty, teprve nedávno jsem (ve svých 26 :D) propadla lakování, tak si musím rozšířit sbírku :))
    monicka13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Moc pěkné věcičky, tak teda zkusím štěstí:)
    veronika.holubova99@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Moc pěkné :) povedlo se ti to :)
    jinak i krásná soutěž :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. GFC Jana Novakova, FB Margareth Wittgenstein... philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Skvělé ceny. Máš moc pěkně udělaný a přehledný blog, a tvá videa mi přijdou plná energie.Jsi mi moc simpatická :)) Zkusím štěstí: Kimiene@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Pěkné, ta paletka do zelena je vážně luxusní :)
    petra.peteza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Těším se na nové články a ceny jsou samozřejmě super. :)
    GFC: ZdeňkaM
    FB: Denika Abomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Krásná soutěž, jako vždy. Jde vidět, že nám vždycky chceš udělat co největší radost :)
    Sleduji všude :) Nejvíc jsem si tě teď oblíbila na instagramu, vždycky mě tvé fotografie nabijou neskutečným optimismem a dobrou náladou :)
    PruchovaAdela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Jdu taky zkusit štěstí :D
    GFC i FB: Lucie Kroupová
    Remiwk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj 😊
    sice som objavila tvoj blog lrn nedavno zaujal ma a aj videa 😊 uz som vsetkym pozrela a trvalo mi yo len den 😂 namiesto ucenia na statnice tak pozeram na teba 😂 skusim aj ja stastie v tvojej prvej sutazi 😊
    e-mail: nikola.durechova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Ahoj 😊
    sice som objavila tvoj blog lrn nedavno zaujal ma a aj videa 😊 uz som vsetkym pozrela a trvalo mi yo len den 😂 namiesto ucenia na statnice tak pozeram na teba 😂 skusim aj ja stastie v tvojej prvej sutazi 😊
    e-mail: nikola.durechova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. hm, pěkný balíček :) a nový desing blogu se mi opravdu líbí, lepší než ten předtím ;)
    Přeji krásný slunečný den
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Leni, je pekné, že myslíš aj na nás :-) Verím, že nový dizajn prinesie aj mnoho nových čitateľov!
    petra.priatkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Super blog! Moc ráda sleduju tvoje webovky i tvůj fb.
    medvidek131@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Výhra vypadá slibně, moc se mi líbí ta paletky od Yves Rocher, ještě od této značky nic nemám a asi je čas to napravit. A krém od Avonu bych ráda vyzkoušela! :)
    Nový blog vypadá fajnově, jen tak dál! :)
    blueberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Tak se taky hlásím do soutěže! Sledují GFC i Facebook pod jménem Klára Komrsová :-) k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...