úterý 1. srpna 2017

Maledivy - nuda, nebo ne?

Jaká dovča je vaším tajným snem? Jedním z mých byly Maledivy ❤️ . Popravdě jsem už pomalu nedoufala, že se tam někdy podívám, ale - sen se jednoho dne stal skutečností. 
Věřit přátelé a nezatracovat své sny, protože - když to vyšlo mně, tak proč by nemohlo i vám ☝🏼.
   


Místo, kde milovníci různých úprav fotek, tuto funkci absolutně nepotřebují. 


Cesta dloouháá. Sedm hodin čekačka v Doha. Díky za odpočinkový místnosti 👌🏼....i když ti chlapi děsně chrápou! 



Vychvalovaný Qatar arlines fajn, ale zase žádná extra pecka. 
Pro mě je rozhodující místo na nohy - a to bylo stejný, jako všude jinde. 
Nevynahradí mi to ani plejáda filmů a přidaná čokoška k jídlu. 




Tajně doufám, že se mi jednou poštěstí jak mým kámoškám a daj mi business s tím, že nemaj jiný místo. Pochopitelně za cenu economy! Moje koleno by jim bylo neskutečně vděčný 🙏🏻 .


Jeli jsme v srpnu v období dešťů /snížená cena/, ale pršelo nám jen jeden celej den z devíti. Fakt se nebojte někam vycestovat mimo jejich doporučeně předraženou sezónu. Ceny o dost níž a obsazenost ostrova cca třetina. 

Dost jsem se děsila čtyřicetiminutovýho letu hydroplánem...s kinedrylem cajk a nepopsatelně krásný výhled. 



Po přistání mi spadla brada....wooow tak to byla pecka 😍 
S pusou dokořán jsem šmatlala od hydrouše za zbytkem posádky. 



V hlavní části nás přivítali drinkem a začali rozdělovat ubytování. Já tomu našemu říkala - moje vysněná důchodová chata ❤️ .
Přízemní dřevěný domky byly úžasný a jen pár metrů od moře. A co teprve, když jsem prolezla koupelnou a objevila druhou - bez střechy! Splněný sen! 



Každý dům měl číslem popsaný lehátka, takže se nestalo, že by vám je někdo čmajzl. Měly kolečka, tudíž jste si je převáželi těch pár metrů od ubytka k přenádhernýmu oceánu. 



Restaurace all inclusive se nacházela krásnou procházkou mezi stromy a palmami. Všude po celým ostrově písek, žádnej beton. Takže podpatky nechat doma ladies! 

Na výběr spousta ovoce, grilovaných ryb, mé milované zeleniny, i těch mořských potvor, který teda do pusy nedám! Jak vidím tykadla, oči atd, tak končím...Něco jako česká buranka poprvý u moře: "Velebnosti, vono se to hejbe🙈".



Nejmilejší šéfkuchař na světě /původem ze Srí Lanky/, mě provedl svou bylinkovou zahrádkou, která byla přímo vedle restaurace. Krása! 



Každej zaměstnanec nás vítal s úsměvem na tváři, ptali se odkud jsme a jak se nám ostrov líbí. 
Moc! Jen je děsně malinkatej. Neunudíme se? 
Přepadly mě pochybnosti, jestli nedojdeme s přítelem tak daleko, jako Mr. & Mrs. Smith 😅 
Nejsem žádná extra romantička, ani plážovej povaleč, a holky říkaly.... 

Nenudila jsem se ani náhodou! 
Večerní krmení dravých ryb, každodenní návštěva malýho žraločka, obří netopýři, vrány, spousta malých rybiček, obrovský rejnok u břehu - vše na dosah. Pro mě ideálka, protože se nepotápím. 
Pro potápěče to musí být splněnej sen. 




Pořád jsem lítala, něco naháněla a mobilem fotila. Jen najít ty netopýry byla fuška😅.  Ostrov jsem oběhla tak stokrát. 
No a když se cestou párkrát zastavíte v báru na kubíčko....tak hledáte ještě dýl... 



Západy a východy slunce netřeba komentovat. 




Krom našich baráčků se daly pronajmout i vily na moři s vlastní kuchyní a služebnictvem. To byl ovšem ranec - tuším 15tis/noc. To už je další dovča...několik dovolených 😅...takže přenecháme jiným. Umím si utřít zadek sama. 




S úsměvem jsem pozorovala japonce, jak v teplákovkách skáčou do průzračné vody, aby posléze vylezli, vytřepali mokrý mikiny a na hoďku se zavřeli v baráku. Načančaní jak na ples v Opeře, vypluli v úžasných šatech s paraplíčkem v ruce. Poté absolvovali "túru" po ostrově a blikali a blikali 📷.





Bazén krásnej, ale tomu já neholduju. 
Chtít strávit dovču u bazénu, tak mi stačí Dobrák. 



S lítostí jsem sledovala kluka, který denodenně stál u našeho domku a s úsměvem hrabal každý lístek, padající ze stromů. Uměl ještě hůř anglicky jak já, ale pokaždý se snažil s náma povykládat. 
Většina hostů odměňuje za služby pouze pokojský a číšníky, a tak jsme si řekli, že to uděláme odlišně, páč ten kluk nedělá o nic míň. 
Věnovali jsme mu pár doláčů a .... 
Kdybyste viděli tu radost! Pár papírků a dvacetiletý kluk z Bangladéše, byl štěstím bez sebe. 
A přesně takový chvíle mě dělají nejšťastnější ❤️ .
Druhý den mi donesl nádhernou mušličku na památku, a já si ji hýčkám, jako talisman. 



Rozloučení bylo jako z filmu. Zaměstnanci přišli k hydroplánu a v rukou drželi transparent s nápisem - Thank you. 
Mávali nám do tý doby, než jsme je ztratili z dohledu. 



Všechny kamarádky, který Maledivy navštívily, mi říkaly jediný - nuda! 
Já můžu s klidným srdcem říct, že to místo bylo přenádherný a rozhodně jsem se tak necítila. 
Ono je to člověk od člověka. Kdo si neumí najít zábavu, tak se nudí a je fuk, kde právě je. Neváží si toho, že někteří by dali nevím co za to, aby se mohli na tak krásný místo podívat. 

Za tuto dovču jsem byla nesmírně vděčná a úplně každýmu bych přála to aspoň jednou v životě vidět ❤️ .





Už to není nereálný! 
Místo přemýšlení o tom, kolik nás to stálo a kde jsme na to vzali 🤔 - mrkni na skvělou Janku a její Travelhacker.blog .
Má tam návod - jak cestovat na Maledivy bez miliónů na účtě 😜 .
Moc šikovná kočka se spoustou vychytávek, kterou ráda sleduju. 

22 komentářů:

  1. To je nádhera, až na ty netopýry :D Maledivy by se mi také líbily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou perfektní....když se ti tak prohnal takovej kolos nad hlavou :D

      Vymazat
    2. To bych nepřežila :D Jak nemám ráda pavouky, tak i z našich malých netopýrů na mě jde vyloženě panika :D

      Vymazat
    3. No a tak se právě té paniky zbavíš. Tváří v tvář. Je to ten nejlepší způsob, fakt :)

      Vymazat
  2. Wau to je nádhera, je to také můj tajný sen! Myslím, že každý by se tam chtěl podívat. Láká mě to průzračné moře a bílý písek. A proti batmanům nic nemám :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalé miesto, raz sa tam chcem pozrieť aj ja <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Si piš, že se podíváš :) Bylo tam nádherně, ale moje dokonalý místo je jinde...brzy o něm napíšu...můj druhej domov :)

      Vymazat
  4. dokonalost, snad se tam také jednou podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlídat akční letenky, akce na bookingu, expedii atd a není to vůbec nereálný :)

      Vymazat
  5. Nádhera , jednou se tam snad podívám. ��

    OdpovědětVymazat
  6. Závidím, ale samozřejmě v dobrém! :D Nádherná pláž, asi bych se z ní nehla a spala přímo tam :D. Maledivy by mě taky moc lákaly a snad se tam jednou podívám, ikdyž ten let, fuuuuha, já bych potřebovala kinedryly aspoň tři O:) :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten let se dal přežít, to dáš :D Za tu krásu to stojí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Delší dobu jsem sem nezavítala a ty máš nové vlasy! Maledivy jsou taky můj celoživotní sen, týden bych se tam asi válet a číst knížky vydržela, ale je tam i nějaké jiné vyžití, jako výlety atp.?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani nemám, nově píše na blogu články i Verča a ta je blond :).

      Vymazat
  9. Jasný, byly v nabídce výlety. Od ranního rybaření, po výletu na jinej ostrov. Taky nabídka gurmánských večeří na pláži a romantických jen pro dva. Dál bylo na hotelu karaoke a diskošky v baru u moře.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná destinace a opravdu nechápu, že se tam někdo vyloženě nudil. Samozřejmě, že každý má jiný vkus, ale Maledivy nabízí tolik zajímavého, že ten kdo jen trochu chce něco zkusit/poznat nového, tak si to tam musí užít. Jak vidím ty fotky, hned bych se tam zase vrátila.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...