neděle 28. června 2015

Vařící odpoledne

....aneb chvilka kulinářské poezie. No v mém případě je to spíš trochu divočina. Nejsem dobrou kuchařkou, ale snažím se....a když musím vařím...a když můžu tak si to ulehčím. Klidně k pytlíkem. 


Věřím že tenhle dobře znáte, ale já se s vámi rozhodla podělit o jednu obměnu.
A to těstovinovou. 

Pokud jste na tom podobně jako já a vaříte většinou z toho co dům dám, stačí abyste si na tenhle recept pořídili kuřecí prso, usušily těstoviny, sehnali smetanu a koupili v akci jeden z pytlíků týkající se kuřecího masa a sýrové omáčky. 

Stále se držím pravidla pěti přísad a velmi rychlého postupu, a oboje kritéria recept splňuje. 

Stačí si totiž jenom předehřát troubu na 200 stupňů, dát do zapékací misky těstoviny, na kousky nakrájené kuřecí prso - ideálně 2, přidat smetanu rozšlehanou se směsí a pro chuť doplnit třeba kukuřicí. 
A zapékat...ideálně 35 až 45 minut. A pro fajnšmekry doporučuji ještě před koncem posypat strouhaným sýrem...a pak už si jen nechat chutnat ;). 


A to je dnes z mého kulinářského povídání asi úplně všechno.....kuchař roku ze mě sice nebude, ale jsem s tím tak nějak smířená....a vás třeba recept inspiruje k vlastním pokusům ;). 

Krásnou neděli 


1 komentář:

  1. Jů, pytlík, s tím by mě přítel hnal :D Ale dala bych si, s domácí sýrovou omáčkou a kukuřičnýma těstovinama určitě :3 :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...