pátek 12. června 2015

Šach mat


Ty roky hledání ideálního a dlouhotrvajícího matujícího pudru ! Když si na to vzpomenu je mi z toho až ouzko.....a v hledání stále pokračuji....s notnou dávkou optimismu samozřejmě ;). 

Mou další zastávkou, a dalším pokusem byl právě ZÉRO DÉFAUT pudr od Yves Rocher v odstínu Beige moyen. Na úvod....odstín mi sedl skvěle. Balení je krásné, hladké a elegantní, ovšem co vážně nechápu jsou ty štětečky, které občas (pro mě nesmyslně) k pudrům přidávají. Ani náhodou bych si jím pudr nenanášela...proto zůstane v krabičce na věky věků netknutý, a já si pudr nanáším svou oblíbenou houbičkou, nebo velkým štětcem. Ovšem těmi se mi pudr nanáší skvěle, moc nepráší a hezky drží ale matný efekt na moc dlouho bohužel nezajistí. 
Na samotné pleti moc dobře nedrží, ale na make-upu je to s ním lepší ;). 

Za mě je to hezky zabalený průměr z vyšší cenové kategorie (pokud na něj tedy nemají slevu ;)). 

A  co vám líbí se ? Zkoušely jste nebo jste věrní Stay Matte od Rimmel? :-P



Já mu asi věrná totiž zůstanu...alespoň prozatím, než budu mít chuť ozkoušet zase něco nového ;). 



Krasný začátek víkendu (pro mě to bude víkend trošku speciální ;-)).

Vám přeje 


Děkuji PR oddělení Yves Rocher za poskytnutí pudru ke zrecenzování. 

10 komentářů:

  1. Matující pudr stále hledám. Momentálně používám Invisible powder od Dermacolu. Na obličeji vytváří krásný efekt, má docela dobrou výdrž, jen mě trochu vysušuje. Proto hledám dál. Jednoho dne se to musí podařit

    OdpovědětVymazat
  2. Jelikož jsem vždycky bílá jako stěna a neumím tipnout odstín pudru, tak si kupuju jedině transparentní pudr :D A jsem věrná Stay Matte od Rimmelu. Zkoušela jsem i populární pudr od Catrice v černém balení, ale doslova se po něm zaprášilo :D Neskutečně rychle se vypotřeboval a to jsem ho používala tak jak jsem zvyklá. Stay Matte mi vydrží asi tak trojnásobně dlouho :)
    Allen
    alena.hodonska@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stay Matte je totiž za mě top top top ! Jen škoda že to jejich balení je takové strohé, bez zrcátka a tak.....ale na druhou stranu ta cena je k nezaplacení ;).

      Vymazat
  3. Skvělé vypadá to krásně přirozeno :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/vybarvi-se-2-do-bronzova.html

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné balení, ale ten štěteček tam moc nechápu, ten je podle mě taky na pudr naprosto nevhodný :)

    Krásný úsměv = bílé zuby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? je spíš jak na tvářenku...i když ani na tu bych jej nepoužívala :-D.

      Vymazat
  5. Zkoušela pudr Mary kay? Já mám ten pudrovy makeup a ten je super! S klasickým pudrem nevím, ale nebála bych se ho. Jejich makeup mužů používat jen v zimě, v létě mi nějak nesedí to složení strašně se po něm lesku a to mám spíš normální pleť s moc se nemastim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj zkoušela, ale pod ten si musím dávat nějaký krém nebo tónovanou bázi aby mi déle a lépe vydržel, ale co se mi od nich líbí je ten transparentní pudr, na léto i na zimu ! :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...