středa 17. května 2017

Blogy 4. část

Po delší době jsem si pro vás opět připravila výčet zajímavých blogů, které jsem v poslední době objevila, a které mě baví. 




Jako první vám chci představit blog mladé slečny z Košic. Kromě krásných fotek vás u ní na blogu čekají kosmetické recenze, tipy, recepty a spousta dalších moc hezkých článků. Blog najdete na adrese http://www.galkvinne.com . A tip na článek, který vám doporučuji přečíst jako první? Rozhodně tenhle:






Další blog s názvem Magic of simplicity něco mezi food a lifestylovým blogem. Ale najdete na něm i články o cestování nebo autorčiny outfity. Takže KLIK--> http://magicofsimplicity.blogspot.cz


Hledáte dobrý fashion blog, na kterém budou články přibývat častěji než jedno za měsíc? Pak rozhodně klikněte na stránky http://margifashion.blogspot.cz/. Kromě nápadů na outfity můžete mrknout i na autorčin e-shop, kam přidávám kousky ze své vlastní dílny :).




Předposledním blogem je skvost v podobě zajímavě vytvořených webových stránek, která vás upoutají na první pohled. Autorka je rodilá brňačka s životním nadhledem a píše o tom, co ji zrovna baví. 
A kromě krásných článků na blogu načerpáte i spoustu pozitivní energie a dobrou náladu....tak klik ---> https://magdatumova.wordpress.com






A poslední (čestné) místo patří v dnešním článku blogerce Simči. Její články jsou zaměřezy zejména na kosmetiku a outfitové články. Každopádně mě její blog moc baví! A doufám že vás bude taky KLIK----> https://liveinfoxworld.blogspot.cz/

A jaké jsou vaše "blogové" objevy posledních dní? A kde nejvíc blogy hledáte? 
Budu ráda váš názor i tipy ke čtení ;). 

19 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Já jej znám teprve chviličku a musí se mu nechat, že umí zaujmout :).

      Vymazat
  2. Margi sledujem, veľmi sa mi páči jej elegantný štýl :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Margi je perfektná, jej blog vám veľmi rada. Z tých fashion ešte odporúčam Lifeinpicturesbylu. Z kozmetických veľmi rada čítam Kaviarenumačky, BeuatybookbyHana a Ružovychroust.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mrknu, i když "kavárnu u kočky" a chroustíka znám a mám taky ráda :).

      Vymazat
  4. Tyto blogy vůbec nepoznám, takže se podívám na něco nového. Jinak blogy většinou hledám na stránce blogerky.cz :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ju, tak to jsem ráda že jsem rozšířila obzory ! :)

      Mrkni i na další tipy na blogy -> http://www.blogbylena.cz/2017/01/dil-3-blogy-ktere-stoji-za-pozornost.html

      Vymazat
  5. Skvelý post! :) Keďže blogov je momentálne strašne veľa, rada sa pozriem práve na tie, ktoré odporúčajú iní, takže na ne idem hneď pozrieť :)

    www.nasklee.com

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Pokud ne, tak rozhodně všechny za sledování stojí ! :)

      Vymazat
  7. Ďakujem za zaradenie môjho blogu do zoznamu. Veľmi ma teší, že sa Ti môj blog páči.
    You made my day Lena

    MargiFashion

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda že tě to potěšilo ! :) Páči sa mi moc ! :)

      Vymazat
  8. To je super článok :) Baby sledujem tiež a sú super :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, moc děkuju za milá slova. ♥ Opravdu moc mě to potěšilo. n_n
    https://magdatumova.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Jééj, až teraz som som objavila tento článok a som nesmierne potešená ❤ ĎAKUJEM xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...