pátek 6. ledna 2017

Linky á la Audrey Hepburn


Po několikerém zhlédnutí filmů pro pamětníky (ať už českých nebo zahraničních), jsem se znovu zamilovala do líčení výrazných černých linek.





Upřímně, není to legrace docílit při líčení linek vzhledu á la Audrey Hepburn, ale při použití správného nástroje máte o starost míň a o radost víc.

Já osobně si poslední dobou velmi oblíbila Super Skinny Marker od NYX, který má nejen hezky sytou černou barvu, ale i tenký hrot, který je přímo ideální na líčení linek ve vnějším koutku oka. 
Díky němu nakreslíte linku přesně a jedním tahem bez toho, abyste se u líčení příliš nadřeli (nebo v mém případě rozčílili). 

Nejsem linkový magnát, spíše jsem uvízla už několik let na úrovni věčného začátečníka, ovšem s dobrou tužkou/fixou se umím posunout minimálně o úroveň výš.


Super Skinny Marker je sice na českém trhu relativně krátce, ovšem své jisté místo i velkou oblibu už tu má!

Fixa má poměrně příjemný úchop a jako jedinou drobnou vadu produktu, který seženete například ZDE vnímám to, že část tužky za špičkou je poměrně silná, takže na manipulaci s ní jsem si musela chvilku zvykat. 

Jinak je to rozhodně produkt, který se vám v kosmetické taštičce neztratí, ať už máte rády přirozené nebo výrazné líčení. 
Barva se totiž nemá tendenci obtiskovat na horní víčko a vydrží bez problémů celý den i noc ;). 
A za cenu 239 Kč to ani vlastně není kup ale investice :). 











27 komentářů:

  1. Mě by pak docela zajímalo, jak dlouho vydrží používání. Mám totiž zkušenosti, že některé fixy vysychají hoodně rychle. Jelikož já se směju tak, až brečím, musím používat voděodolné, ale tahle vypadá krásně.
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě vysychají všechny fixy docela rychle...nebo možná rychle dochází. Každopádně žádná (a to i když jsem si dávala pozor abych ji řádně uzavírala) nevydržel dýl jak 2 měsíce.

      Vymazat
  2. Tiež mám rada fixkové linky, momentálne používam od Catrice a som celkom spokojná :)

    CALLAESTHETICS

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám ráda fixkové linky, tahle vypadá parádně. Já momentálně používám od NYC za pár korun a jsem spokojená :)

    BLOND SITE.CZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak možná máš v NYX dalšího adepta na vyzkoušení :).

      Vymazat
  4. Já mám fixové linky strašně ráda, teď mám astor a dermacol a jsem spokojená :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě je to rozhodně na spoustu líčení lepší varianta než klasická tužka.

      Vymazat
  5. Fixu jsem párkrát měla, ale vždycky mi brzo vyschla. Takže jsem přešla na klasické tekuté linky, kdy se štěteček namáčí. Sice s tím byl na začátku boj ale teď po pár letech jsem v tom sběhlá, takže bych už neměnila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mně osobně chybí těch pár let ke sběhnutí :).

      Vymazat
  6. Používám ráda fixku od Essence :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já v líčení linky naprosto miluju!
    Fixy jsem používala několik let, ale od té doby, co jsem si koupila od ESSENCE černé tekuté voděodolné linky (LIQUID INK EYELINER), tak jiné už nepotřebuji a linky ve fixu už nepoužívám :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  8. Já teda nejsem fanouškem linek ve fixu. Jsem naučená na tekutých linkách - i když začátku byly hodně tvrdé, nedokážu teď pracovat s ničím jiným. :) Jinak Audrey je prostě dokonalost sama a nejde ji nemilovat. ♥
    Ps. Vrátila jsem se teď po xx měsících k psaní, obnovila jsem a předělala svůj blog, začínám od znova. Budu moc ráda, když se podíváš.

    Vanilková holka

    OdpovědětVymazat
  9. Ja zase len ticho závidím. Všetci si nyx chvália a ja som ešte nič nestihla vyskúšať. Predsa len cesta do Bratislavy nie je taká jednoduchá. Čiže predsavzatie do roku 2017 "ísť do Bratislavy v budúcich troch mesiacoch" aby som sa aj ja mohla presvedčiť o nyx. Mimochodom linka vyzerá super určite ju mrknem keď sa tam dostanem 😂
    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jáááj, to je škoda. Snad se k vám na Slovensko NYX brzy dostane, a až se dostane, tak to bude stát za to ! :)

      Vymazat
  10. Ja som pred tým zvykla používať linky vo fixke, avšak teraz som prešla na linku so štetčekom, konkrétne mám od Gioŕdani Gold z Oriflame a je pecková!:) Avšak táto vyzerá tiež veľmi dobre:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až ti dojde můžeš vyzkoušet tuhle, já jdu zatím omrknout tu Giordani, moc děkuji za tip :).

      Vymazat
  11. Černé linky nosím opravdu denně, a Audrey nosila opravdu krásné líčení. Nicméně já ty fixky moc nemusím vždycky mi zatím všechny strašně rychle vyschly. mám radši tekuté nebo gelové.

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že má i své nevýhody, ale za mě to vždy přebije ta jednoduchá práce s ní :).

      Vymazat
  12. Pamätám si ten čas, kedy som si kúpila prvú linku. Tiež to bolo pero. Nikdy som si k nemu nenašla cestu. Okrem toho, že tieto perá veľmi rýchlo vyschli- mne asi počas jedného mesiaca, tak pigmentácia bola veľmi slabá. Potom som prešla na tekutú linku, s ktorou sa ešte aj dnes občas potrápim. A gélova Linka s tou som si vôbec nesadla :D

    Nicolette Lear

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky produkty, které prostě nee, takže chápu :).

      Vymazat
  13. Audrey milujem a linky takisto :) teda milovala, s prechodom na prírodnú kozmetiku som nenašla linky, ktoré by vydržali, nerozmazávali alebo nezmizli, tak som sa s tým nejak zmierila. Momentálne nosím okuliare, takže mi to až tak veľmi nevadí a z času na čas, keď idem na nejakú akciu, tak používam Jordanu :)


    Flung out of space
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
  14. Miluji linky, jenže když se rozhodnu je udělat, musím mít minimálně deset minut času navíc, protože mi vadí, když mám každý ocásek jiný, a tak většinu času koukám do zrcadla, šudlím, šudlím a zase šudlím :D ten fix vypadá dobře, já jsem nějaký ten rok věrná fixu od Essence, ale strašně rychle vysychá a přijde mi, že když mám na víčkách makeup, tak docela špatně barví. Přemýšlela jsem, že bych zkusila tekuté linky od Dermacol, ale asi stejně zůstanu u fixu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jej určitě vyzkoušet, s ním jde ocásek jedna báseň. Taky nejsem úplně talent na linky, takže vím o čem mluvíš :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...