středa 24. června 2015

Photoshop netřeba !


Věřte tomu nebo ne, některé make-upy dělají zázraky, a já objevila jeden který je zcela určitě zázračný !

 

Když jsem hledala nový make-up měla jsem asi 1000 požadavků ! Musí být lehký, přitom středně krycí, mít dobrou konzistenci - ani hustý ani řídký, výdrž, přizpůsobit se struktuře pleti, nedělat skvrny, rozjasňovat a pečovat a mít SPF a nedělat efekt masky. 

Když jsem nějaký takový skvost hledala myslela jsem že YSL bude pro mě to pravé, ovšem pak ! Pak mi byl doporučen tenhle zlatý grál od Clarins v odstínu 109. Upřímně, říkala jsem si, že až tak dokonalý být stejně nemůžu narazit, ale ono se stalo ! Clarins True Radiance splňuje do puntíku všechno, a navíc vás nezruinuje - jeho cena se pohybuje okolo 700 Kč a já jej skutečně miluji ! A ještě víc než Lancome, ano čtete dobře ! Navíc se mi po něm nemastí pleť tolik jako po ostatních make-upech a má příjemnou a velmi jemnou pudrovou parfemaci. 

Za mě je to jednoznačně numero UNO ! A must-have letošního léta !
A že jste jej ještě nezkoušely?  Velká chyba !


PS.: ještě testuji korektor O:-)





13 komentářů:

  1. Od Clarins jsem zatím žádnou dekorativku nezkoušela. Vlastně jsem měla jen pár pečujících produktů, takže ještě mám u této značky co prozkoumávat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s tím prozkoumáváním právě začala a jsem moc a moc spokojená ! :)

      Vymazat
  2. Já si na tohle přijdu jako hroznej osel.. :D prostě mi přijde, že si neumím vůbec dobře vybrat, no a ani nejsem nějaká expertka na malování. vážně nechápu, jak jsem mohla sbalit přítele.. :D :D Ale proto strašně ráda chodím do Sephory, protože ty úžasné dámy to vždy vyberou skvěle za mě a vždy mi poradí, tak třeba až půjdu na podzim dokoupit zásoby tak mi tento také poradí :) jsem na to zvědavá. Doufám, že potom tu ukážeš i korektor, jsem na něj zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky tak někdy připadám. To máš štěstí, já si občas hlavně v té brněnské sephoře připadám navíc, je to tam kupa asistentek a vykládají si spolu a já si tam můžu dělat i stojky na hlavě ! :( Určitě jej vyzkoušej je super super superní ! :) Určitě brzy dám ! :)

      Vymazat
  3. Nooo uvažujem nad novým makeupom a Clarins ma vobec nenapadol :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě taky ne já šla jasně pro YSL to až Čokoládová kočka mi ukázala jak vypadá pořádný make-up ;).

      Vymazat
    2. Já ti to říkala :) přesně pro tebe!

      Vymazat
    3. A co ten YSL? V čem se kočce nezdál? Mě by lákal, mám tu značku ráda.

      Vymazat
  4. Tenhle make up je úplně nejvíc nejlepší, co jsem kdy zkusila:). Měla jsem i Skin Illusion a Everlasting, ale tenhle vede na celé čáře:D. Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. Sakra Leni, neskutečně jsi mě nalákala. Je fakt, že těch 700,- bych za make-upový zázrak bez problémů dala. Škoda, že jsem aktuálně přezásobena, každopádně vím po čem sáhnout v budoucnu :) Moc díky za tip :)

    O vlasy se mi stará... SEBAMED

    OdpovědětVymazat
  6. Jednou do něj taky zainvestuju :-D Slibuju!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...