pondělí 1. června 2015

Pudrové vs. krémové tvářenky

Jedním z dilemat, jež může nastat při kompletním vybavováním kosmetické taštičky, je z těch kdy se rozhodujete, které výrobky z široké škály produktů budou pro vás ty nejlepší a hlavně v jakém provedení. 

A podle čeho se tedy orientovat? Já mám tedy alespoň ve výběru tvářenky jasno. 

Narovinu, mé experimentální cesty se vydávaly mnoha směry, ale nakonec jsem zakotvila u staré dobré pudrové klasiky. A proč? 



Inu, má pleť je jako pandořina skřínka plná tajemství, a jedno z ní vypadně přesně ve chvíli, kdy to vůbec nečekám. 
Kolem a kolem je moje pleť smíšená až mastná, ale potřebuje hydratovat, občas trpí na akné, někdy je trošku sušší a jindy neuvěřitelně mastná. Občas reaguje citlivě a chvílemi snese ledasco. 
Jak říkám, povaha mé pleti je stejně složitá jako ta má, a možná proto s ní mám pořád ještě trpělivost a nic jí nevyčítám (tedy většinou ;)). 

Ovšem s čím jsem se tak nějak nesžila jsou právě krémové tvářenky, přiznám se že díky Bobbi Brown, jejichž krémová tvářenka byla tou nejlepší, kterou jsem doposud vyzkoušela, jsem do nich vkládala jisté naděje. Bohužel zcela zbytečně. 

S krémovými tvářenkami jako takovými, se mi prostě špatně pracuje, nedokážu s nimi docílit stejného efektu, jako s tvářenkami pudrovými. Navíc při občasném přepudrování během dne mi přijde, že se jejich svěží look prostě ztrácí.

Zato pudrové, to je jiná. S nimi jsem si dokonale sedla. Ani mi nevadí ty, které jsou méně pigmentované, ovšem co na nich nemám ráda je, když jsou tak moc zapečené že pořádně nejdou nanést, a to ani pohrabáčem, natožpak štětcem ;). 

Můj výčet tvářenek není nijak dlouhý, a to proto, že jsem v téhle oblasti trošku větší konzervativec, a nemám moc ráda experimentování.....tedy většinou ;). 

A proto je má sbírka, oproti jiným sbírám poněkud chabá, a skládá se z Coloramy, Lancome, Benefitu, Bobbi Brown, Bourjois, Mary Kay a nově i z Dermacolí novinky, kterou teď žhavě testuji, a kterou uvidíte brzy ve videu ;). 





Ale už teď mám jednu jasnou favoritku na koupi, a to je tenhle skvost od Clinique v odstínu Plum Pop ;). 



A co vy tvářenky, které milujete ? 





12 komentářů:

  1. Ve tvářenkách už mám taky jasno. :-) Pokud ráno nepoužiju pudr, dám si krémovou tvářenku. Jestliže pudruju, dám pudrovou tvářenku. Krémová se s pudrem totiž moc nesnese, může dělat mapy. Máš pravdu, že není jednoduché najít dobrou krémovou a dosáhnout žádaného efektu. Osvědčila se mi tvářenka v tubičce od Rimmel. Pudrových se mi osvědčila většina mojí sbírky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám tiež radšej púdrové a pleť mám mastnejšieho typu, pri krémových by som sa veľmi leskla, aj keď som ju ešte neskúsila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, hold pudr je pudr, a je to evergreen zvlášť pro nás ;).

      Vymazat
  3. Já používám celý svůj líčící život pudrové a krémové mě vůbec nelákají :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mému srdci jsou taky blíž pudrové tvářenky, ty krémové mě nelákají, a asi ani nezačnou :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já fandím pudrovým tvářenkám, krémovou jsem zkoušela pouze jednu, ale její aplikace mi nepřišla jednoduchá ani efektivní. Takže mě ani moc nebere zkoušení jiných značek :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem zatím spíš na ty pudrové a krémovou mám možná jednu :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/kosmeticke-peklo-nebo-nebe.html

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem taky jednoznačně zastáncem pudrových tvářenek. Mám taky mastnější pleť a krémová se mi na tvářích blbě aplikovala a pak tak nějak rozpíjela. Mou jedničkou je od Iheartmakeup Candy Queen of Hearts nebo od Sleeku Antique. Momentálně mě nadchly nové tvářenky od Max Factor Creme Puff Blush.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já jako majitelka suché pleti fandím krémovým. Vypadají přirozeně a svěže, zatímco s pudrovou vypadám furt unaveně, odule... a když pidávám, tak pak jak unavená, odulá marfuša. Prostě mi pudry na pleti nesluší.

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám tvářenku jednu :D Máš pěkné odstíny

    OdpovědětVymazat
  10. Colorama tvarenky mam dve a nemohu si je vynachvalit, mam ruzovou a oranzovou barvu a skvele se mi s nimi lici. Kremovou nemam snad zadnou, ale nejsem asi ani jejich velky fanda.
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...