sobota 20. června 2015

Nemyté vlasy, půl zdraví?

Právě TENTO článek mě inspiroval k dnešnímu trošku polemizačnímu vyjádření názoru. Vy, co mě už nějakou dobu čtete a znáte, víte, že nejsem striktní vyznavač různých polopravd, a taky že se zajímám a o kde co. 



Ovšem "nemyté vlasy", jakožto záruka krásy a zdraví mezi to rozhodně nepatří. Vím, že tahle myšlenka a přesvědčení už jsou nějaký pátek staré, ale nedávno se nám v práci rozhořel velmi vášnivý rozhovor právě na ono téma. 

Narovinu, své vlasy mám ráda a nedokážu si představit, že bych vypustila všechny se oblíbené produkty, o kterých jsem psala v jednom z minulých článku ZDE, a taky že bych je místo šamponem myla jenom vodou a místo masky sázela jablečný ocet. Byť to údajně vlasům také prospívá. 

Myslím, že v dnešní době byť je zase trendy žít v souladu s přírodou, být víc eko, bio a healthly, je potřeba všechno brát s mírou. Zvláště pro ty z nás, které prostě a jednoduše žijí ve městě, chodí mezi lidi a jsou na ně kladeny určitě jiné nároky než na ty, jež pochází z jiných zemí a pracují jako zemědělská síla. 

Ano, internet se hemží celebritami, které jsou pro tohle nové zkrášlování absolutně nadšené, ale já tomu prostě nevěřím. Přece jen ne všechno, co se píše na internetu, je pravda. 
A tak k tomu přistupuji já. 
Neodsuzuji, ale nejsem příznivcem. 

Na své olejíčky, masky, laky a séra, ač lezou do peněz, prostě nedám dopustit ;). 



A co vy? Už jste o tomhle novém trendu slyšely? A líbí se vám, nebo stejně jako já si stojíte za svým? 

S přáním krásné soboty

10 komentářů:

  1. Jé, čekala jsem, že tu bude nějaký pokus, jak jsi to zkoušela. Takhle je to jen názor :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušení ráda přenechám na jiných :-D.

      Vymazat
    2. Mě NoPoo hrozně láká, ale chtěla bych, aby to právě někdo vyzkoušel přede mnou a dal mi návod :D

      Vymazat
  2. Myju si vlasy dvakrát týdně řadou Extraordinary oil od Elséve a za sodu a ocet bych je nevyměnila:-). Nechat se zhulákat jen tak kdečím není pro mě :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Polemizační téma, asi nejlepší je najít si nějaký ten zlatý střed. Moc olejíčků vlasy zbytečně mastí, a nemyté vlasy týden podle mě nevypadají moc zdravě. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. O novém trendu jsem ještě neslyšela a kdybych si měla vlasy mýt jen vodou, tak bych je pak rozčesááávala hooodne dlouho a pěkně by to bolelo :D Navíc si myslím, že moje vlasy ty masky a různý oleje fakt vyžadují

    OdpovědětVymazat
  5. O octu už jsem slyšela, ale spíše jako o doplňku, hlavně proti lupům. Nepoužívat nic jiného si neumím představit. Jak píšeš, hlavně ve městě, kde se stále setkáváme s lidmi a např v MHD si vstupujeme i do "pachové" zony je konvenční hygiena opravdu na místě. Pokud ale někdo žije v lese, může se mýt jak chce a nikoho tím neobtěžuje. Leda mouchy :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Opláchnout vlasy po umytí ředěným octem nebo citronovou šťávou není špatné, uhladí je to. Ale nemejt je vůbec, to si neumím představit, to bych páchla jako tchoř a jelikož jsem v kontaktu s lidma, cítila bych se velmi trapně. Zkusit něco jiného klidně, ale musí to být aspoň trochu příčetné.

    OdpovědětVymazat
  7. Abych pravdu řekla, tak o této technice "mytí" vlasů už vím děsně dlouho. Už loni jsem to zkoušela a strašně moc se o tom hovořilo na stránce dlouhevlasy.cz. Jelikož tam jsem téměř každý den, tak jsem byla trochu v předstihu :D. Každopádně jsem tomu nepodlehla. Mytí vlasů jen vodou není nic pro mě, ale jablečný ocet na vlasy je opravdu skvělý :).
    Budu ráda, když i ty navštívíš můj blog :).

    http://es-veronica.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Aj ja som čakal, že urobíš nejaký pokus :-) Ja si neviem predstaviť, že by som si neumývala vlasy, veď v dnešnej modernej dobe nám vlasy pohlcujú rôzne pachy, tak si neviem predstaviť, že keby som si ich neumývala, že ako by vyzerali...ble :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...