sobota 6. června 2015

Idéal soleil



V návaznosti na včerejších 10 tipů (KLIK) mám pro vás dneska recenzi na produkt, který mě vážně baví. 

Protože jestli na létu něco nemám ráda, tak je to právě natírání před opalováním. I když jsem si na něj postupem času zvykla ani dneska to není moje oblíbená činnost, proto když najdu nějakou alternativu jsem z ní nadšená. Stejně jako teď z novinky loňského léta. 

Je jí sprej s ochranným faktorem 30. Krásně květinově voní, rychle se vstřebává a hlavně se jednoduše nanáší. Zkrátka má všechna pozitiva. 

Navíc se sním hezky dostanete i na místa, na která se občas a rádo zapomíná ;). 
Za mě je to rozhodně produkt, který byste měly určitě vyzkoušet. Jediné co hraje velkou roli a stojí včele všech negativ (nebo vlastně jediné hlavní negativum) je cena.
Ovšem na různých internetových portálech je seženete za cenu okolo 300 až 400 Kč. 

Sprej patří do řady Idéal Soleil a neobsahuje ethanol, je bez parabenů a navíc by měl být hypoalergenní a voděodolný, ale víme jak to je s tou vodou ;). 

Ovšem přes to všechno si mě získal, a těším se na letní akce Vichy, kdy si jej budu moc koupit i levněji ;). 





 Už jste jej zkoušely? A jaký produkt na ochranu před sluncem je váš nejoblíbenější? 

Krásnou prosluněnou sobotu přeje

1 komentář:

  1. Od Vichy jsem měla před pár lety jen krémy .. Já mám nejradši asi La roche posay nebo ty americké Neutrogena opalovací krémy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...