úterý 9. června 2015

Jak si užít každý den?




Pamatujete si na scénu ze Sexu ve městě, kdy se holky baví o tom, jestli jsou štastné (tedy ve vztahu) a jak často? 
Já jsem v tomhle ohledu trochu Charlotte. Ne že bych šťastná celý den (ehm i ve vztahu), ale každej den mi něco udělá radost (a něco mě kardinálně na*ere ;)), a když ne, tak si ji udělám sama :). 

A jak jsem se to naučila? Jednoduše, v rámci zachování co největší míry energie, jsem přišla na to, že bejt naštvaná, uražená nebo protivná je mnohem náročnější, než prostě "být v pohodě" ;). 

Proto si každé ráno dám kafe z hrníčku s Agnes, dobrou snídani, nebo si udělám radost novým dílem seriálu, dobře vychlazeným pivem, obnovou garderoby, večerní procházkou a nebo nějakou hezkou kosmetikou O:-). 
Takže pokud vás něco trápí pojměte to jako náplast, rychle to strhněte pryč a hoďte za hlavu ;). Bude vám líp, uvidíte. 

A jak si to procvičit? Loni byla takové hezká výzva na Instagramu, jmenovala se 100happydays. Každý den po dobu 100 dní jste přidali jednu fotografii s něčím, co vám ten den udělalo radost a přidali jste hashtag  #100happydays a taky den, např.:  #day12 :).







Jo jsem nenáročně náročná, ale to přece nevadí nebo jo? 


Článek jsem doplnila o fotky z Instagramu, kde mě můžete najít pod nickem : lenkacerge :).

Vaše

16 komentářů:

  1. Uplne souhlasim, byt v pohode je jednodussi nez byt protivna. Ja se snazim byt pozitivni a optimisticka, ale obcas to na me padne a ja jsem dva dny psychicky uplne v haji. Ale to prejde a dal se snazim byt ta usmevava a vecne dobre naladena. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Takové stavy mívám jednou za uherský rok taky,....ale snažím se tomu vyvarovat ;).

      Vymazat
  2. Souhlasím. Taky se snažím hledat každodenní drobnosti, které mě potěší. Pro mě je nejjednodušší přečíst si zábavnou knížku. Na instagramu bych teda měla hlavně fotky knih :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já bych chtěla mít kupu času číst....zatím to mé čtení je spíše sporadickou činností ;).

      Vymazat
  3. Taky se snažím dělat si radost oblečením nebo kosmetikou, ale ono to potom i docela leze do peněz :D Samozřejmě mi dělají radost i maličkosti, jako nějaká dobrota k jídlu nebo čas strávený s mými nejbližšími :)
    Včera jsem si udělala radost řasenkou Superstar řasenkou, kterou jsem očíhla tady u tebe ;) Teda ona to nebyla pouze koupě pro radost - byla to i potřebná věc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže jsi spojila příjemné s užitečným? Super, šikula, to mám nejraději ;). stejně jako večeře v dobrým podniku a chutná káva....protože jíst a pít se taky musí ;).

      Vymazat
  4. Naprosto souhlasím Leni, myslím, že být šťastný a v pohodě je přáním každého z nás, ale ne vždycky je to jednoduché. A já jsem dost emotivní a když mě něco na*ere, tak mi moc nejde na to úplně nemyslet, to budu muset ještě vypilovat :) Každopádně každodenní radosti jsou nutností, o tom žádná :)

    New in: May 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci neboj, mě když něco vytočí, tak jo..jsem emotivní ale jenom na chvilku O:-).

      Vymazat
  5. Máš absolútnu pravdu, aj ja to tak robím, ako ty :-) A veľmi rada chodím na Jumping, tam sa úplne odreagujem a starosti a zlá nálada sú fuč :-) Ale najväčšiu radosť mi robia moje detičky, aj keď niekedy je to s nimi na nevydržanie :-D
    Ako si spokojná s tou riasenkou Superstar? Ja by som potrebovala predĺžiť a vytočiť riasy....
    A aby som nezabudla, keď ma niečo poriadne vytočí, tak si dám Milku čokoládu, alebo panáka, alebo niečo alko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Jumping? Tak to neznám, to Brně nemáme :). Se Superstar? No na vytočení řas se mi nejlíp osvědčila Party Mania od Dermacol, nekoukala jsi? ;) Milka taky vede....se sušenkou O:-).

      Vymazat
  6. Tohle je moc pěknej článek, Leni. :-*

    OdpovědětVymazat
  7. Clanek je moc pekne pojaty a jeste vice se mi libi tedy ty fotografie, ktere k tomu uplne souzni!
    http://inhotblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju kkiss, to jsem ráda :). Aspoň ti třeba o maloučko zlepšil den ;).

      Vymazat
  8. člověk si musí dělat radost, nenervovat se zbytečně, jinak bychom se z toho zbláznili :) kolikrát mám pocit, že jsou to právě ty maličkosti, co mě dělá nejšťastnější.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...