úterý 23. května 2017

Noblesse fusion make-up recenze



Nedávno mi v práci na stole přistál růžový balíček s novými make-up od značky Dermacol. A jakmile ráno začnete růžově, pak už je zákonitě celý den prostě príma. 

A nejen ten.


Na nový make-jsem si poměrně rychle zvykla. Hlavně tedy na jeho netradiční dávkovač, který v tomto případě není zastoupen klasickou pumpičkou ale kapátkem, které je sice efektivní a zajímavé na pohled, nicméně je s ním mnohem větší pravděpodobnost nehody (alespoň tedy u mě). Tím že má make-up trošku tekutější konzistenci, je potřeba s ním po nanesení na pleť pracovat rychleji než se vám rozuteče :). 

Se samotným make-upem se pak poměrně hezky pracuje. Příjemně se roztírá a umí splynout s pletí, nedělá na ni nepříjemný film a po nanesení vypadá přirozeně.
Kromě toho obsahuje vitamin E a avokádový olej. 

Jeho krycí schopnosti jsou (jak uvádí výrobce) střední. S drobnými nedokonalostmi si hravě poradí a hezky sjednotí tón pleťi tak, že působí svěže a odpočatě. Pokud ale potřebujete zakrýt akné nebo výraznější jizvičky budete muset make-up doplnit o korektor, na to totiž sám nestačí.
Na druhou stranu jej na jedno použití stačí trošička, takže investice do něj se vážně vyplatí. 

Make-up je k dostání ve 4 odstínech. Já sama teď aktuálně používám odstín NUDE,  který mi barevně vyhovuje ze všech 4 nejlépe. 


25 ml balení vás vyjde na 429 Kč, a je k dostání ve všech drogeriích a na e-shopu.

Za mě je to rozhodně príma Dermacolí novinka, která stojí za vyzkoušení ! A vám milé čtenářky, které máte smíšenou, nebo mastnější pleť jej mohus klidným svědomím doporučit.




26 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji, a hlavně nedělá efekt nepříjemné masky. Sedli jsme si :).

      LenaČerge

      Vymazat
  2. Tieto make-upy sú teraz strašne populárne. Prv s tým prišli GOSH, potom Catrice a teraz Dermacol a asi to bude pokračovať. Ja mám ten od Catrice a zdá sa mi dobrý, no trošku predsa len mastný. Asi mi bude viac vyhovovať v zime.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zkus ten Dermacol, tem mi mastný teda nepřijde, spíš takový krémový. :)

      Vymazat
  3. Vypadá na Tobě velmi přirozeně a sluší Ti , nicméně myslím, že na drogerku docela přepálená cena , počkám na 40% slevu , já zkusím stejný typ make-upu jen od Catrice, všichni hlásají , že jsem zatím nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sleva se hodí vždycky ! :) Taky jsem slyšela že je super, ale zajímalo by mě srovnání Dermacolu s Catrice :).

      Vymazat
  4. S kapátkovými make-upy se teď roztrhl pytel :-) jen ta cena je trošku vyšší :-(
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. O tomto makeupu slyším poprvé. Ale vypadá krásně přirozeně😉 musím jít po něm mrknout

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá opravdu super přirozeně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá podľa mňa super!! Možno ho vyskúšam, keď sa mi minie ten čo mám teraz.

    www.nasklee.com

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá moc hezky. Zajímavý je i ten aplikátor. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. Make up vyzerá naozaj naozaj lákavo. Veľmi sa mi páči tento nový trend tekutých makeupov s pipetkou. Ajkeď verím že aplikácia musí byť bleskurýchla :D Efekt je ale efekt :D :)
    NarodeninováMaryKayGIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  10. Dermacol nikdy nezklame! <3 Děkuji za tip. Mám mastnější pleť, takže se po něm určitě podívám! :* Překvapilo mě, že obsahuje avokádový olej! To je super!
    Moc krásný článek! <3 :*
    S láskou
    ♥ JORIES ♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá moc hezky, ale bohužel mi zatím žádný makeup od Dermacolu nevyhovoval, tak se mi úplně nechce investovat skoro 500 za něco, co mi pak bude ležet v šuplíku. Neříkám, že to tak musí být, protože vypadá hezky, ale stát se to může a pak by mě to asi mrzelo :/

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vyzkokušet alespoň vzoreček, na pár dní. S make-upy je to občas těžké, já vím.

      Vymazat
  12. Vyzerá fakt skvelo a prirodzene :) Určite ho vyskúšam, pretože všetky make-upy od DC milujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, a pak dej vědět jak ti sednul, budu se těšit na zpětnou vazbu ! :)

      Vymazat
  13. Make-up vypadá opravdu dost dobře. Až mi dojdou zásobičky, co mám doma, jdu pro něj :-D! Díky za skvělý tip.
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...