sobota 13. června 2015

Tip Top na léto


Poslední dobou mi téměř každou pracovní směnu zpříjemnil balíček s překvapením. A jedním z nich byl právě i od Yves Rocher s náloží nových laků v těch nejperfektnějších barvách. 

Laky byly namíchány jak z kolekce klasické(klik), tak z kolekce laků s gelovým efektem(klik)
Zatím jsem otestovala pouze odstíny Rose Camélia, Magnolia a Beige radieux a ze všech odstínů jsem byla více než mile překvapena. 
Každý z laků rychle schnul. Ve dvou vrstvách utvořil nádhernou, sytou barvu a jejich výdrž byla minimálně 3-denní, takže obstojná ;). V nabídce mají širokou škálu barev, takže si myslím že si tam každá najdeme tu svou srdcovou. 

Je to rozhodně jedno z mých letních "must-have", protože na léto není hezčího doplňku než krásné a upravené nehty. (Jak na ně si můžete přečíst ZDE.)



Laky můžete koupit v každém z obchůdků Yves Rocher a také na internetu (ZDE). 

A ještě jednu dobrou zprávu pro vás mám, pro všechny věrné zákazníky mají právě na tyhle krasavce akci, koupíte je za 79 Kč a to už se vyplatí. 



Tak co už jste si vybraly svého favorita? Já rozhodně ano a hned několik ! :)



5 komentářů:

  1. Taky jsem na ně koukala, zrovna minulý týden jsem byla v YR, ale laků mám fakt dost a ani je nestíhám prostřídat, takže nákup nových laků jsem si zakázala :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, slyšela jsem, že teď mají novou kolekci laků, takže je musím jít omrknout, protože vypadají skvěle :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ty laky vypadají dobře, odstínů bych si vybrala hned několik. Budu se na ně muset zajít podívat :)

    Krásný úsměv to jsou bílé zuby :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím jsem je neviděla ale hned Rose Camelia mě děsně nadchnul :) Uvidím jestli jím doplním mou sbírku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám (zatím) jen jeden odstín, a to gelový Beige Radieux, a je super! Vypadá přirozeně a hlavní je, že mi vydrží i 4 dny (a to je co říct). Určitě se poohlídnu i po nějaké zajímavé barvičce

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...