úterý 16. června 2015

Pětiletka, aneb životní plán se soutěží

Zatímco jsem na sociálních sítích prozradila svůj skutečný věk, zamyslela jsem se nad tím, jak daleko jsem se ve svém životě posunula. Čeho jsem dosáhla a kam se chci posunout dál.
Letošní rok jsem totiž začala úplně jinak než ty ostatní. Dřív jsem si totiž stanovovala nereálné cíle, chtěla jsem držet diety, být spořivá, jíst zdravě, uklízet a řešit problémy s rozvahou. Samozřejmě jsem to nikdy dlouho nevydržela. Ovšem letos jsem si stanovila pouze jedno předsevzetí, a to být šťastná a užít si každý den, ať to bude den volný, školní nebo pracovní. A víte co? Zatím se mi docela daří.



  Spořivá sice nejsem, ani jsem si moc nezdokonalila postavu, ale snažím se jíst zdravěji a kila jsou tak nějak postupně a velmi pomalu dolů sama.  A tím, že jsem si ten půlrok maximálně užila, jsem zvládla další krůčky ze svého prvního pětiletého plánu (vím, jak jsou zejména v historii Česka proslulé, a tak jsem se inspirovala ;)). Začala jsem pracovat na své angličtině a začala jsem řídit.
To druhé už zvládám téměř určitě, ale s tou angličtinou to bude běh na delší trať. A víte co? Já to nevzdávám!

A jako další štaci mám už jen dokončit školu a získat dobrou práci………ale na to si ještě nějakou dobu počkám J.



Zatím se budu moc ráda věnovat vám, mí nejmilovanější čtenáři ! J A právě proto jsem si pro vás i připravila jednu moc príma jubilejní soutěž ! :-)
Po náloži svých selfie fotek :). 




Mám pro vás hned tři balíčky téhle príma nové a voňavé řady od Aussie. 
A pro výhru stačí, když mi napíšete, co je teď vaše největší přání a co byste si rádi splnili. Přiložíte svůj e-mail a budete nebo zůstanete pravidelnými čtenáři.

A 25.6 vám dám vědět, kteří 3 šťastlivci si užijí začátek prázdnin s novými dárečky ;).



Za poskytnutí balíčků do soutěže děkuji PR zastoupení P&G. 



42 komentářů:

  1. Jaj, ospravedlňujem sa ale chcela som dopísať ešte email ku komentáru ale podarilo sa mi, namiesto toho, komentár odstrániť, tak píšem znova, ak nevadí :-)
    Krásne napísaný článok, pekne sa to číta :-)
    A čo si prajem ja? Mojím prianím je, aby sme boli spolu všetci štyria čo najdlhšie.... aby moja dcérka Miška (8 mesiacov) nemala pri najbližšom vyšetrení cysty na vaječníkoch.... prajem si aby som to nevzdala s Jumpingom (cvičím krátko).... prajem si kozmetický stolík so zrkadlom a taburetkou do spálne..... a najviac si prajem aby sme boli všetci ZDRAVÍ :-)
    A si veľmi krásna na fotkách :-)
    email: martina.leskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A teraz je tu 2x, porazí ma, prosím, jeden vymaž, nech tu nie je chaos :-) Pekný dník prajem :-)

      Vymazat
    2. Moc děkuji Martinko, a přání jsou krásné a doufám, že se ti všechny vyplní ! Kometíky jsem smázla ;).

      Vymazat
  2. Moje nejvetsi prani, tak ty se tykaji asi prevazne zivota. Nejvice ted chci uz vlastni bydleni, coz doufam, ze co nejdrive vyjde a najde se krasmy bytecek s pritelem. A dalsi prani jsou spise az v horizontu par let, takze o tech nema cenu zatim mluvit :)
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já si nejvíc přeju úspěšně složit státnice, se kterýma už pár měsíců bojuju... To je momentálně moje největší přání, od kterého se pak budou odvíjet další, např.najít si ve svém oboru fajn práci, ve které budu spokojená :) Doufám, že se mi to podaří a tobě přeju taky, ať se daří a jsi i nadále šťastná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych samozřejmě chtěla vystudovat vysokou( teprve studuji prvni rok) a druhé mé přání je udělat si akreditovaný kosmetický kurz, tak snad oboje jednou bude :))
    e.vymazalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahooj :) já jsem před necelými dvěma týdny úspěšně složila bakalářské státnice, tak je ze mě Bc. Petra Ondřejová. Nyní mým plánem do budoucna stejným tempem udělat i můj druhý titul a to Ing.. Tak snad se mi poštěstí. A jak jinak než si najít super práci, co mě bude naplňovat, podotýkám něco mi dávat, a né jen jako robot dělat co mi ostatní říkají někde u stroje. A další věc je, že chci, aby já a celá má milovaná rodina a přítel jsme byli zdraví, což se nezařazuje do plánu, ale mezi mé každodenní přání!
    Pokud se poštěstí, tak můj meil: peetuuliik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Být šťastná je taky můj plán, víceméně celoživotní. Dřív jsem taky zkoušela samu sebe přesvědčit, že musím zhubnout, že musím hodně cvičit, že musím držet diety a další věci. Pak mi ale došlo, že nemusím nic, ale můžu všechno. Zdravě jím odevždycky a nehrotím sem tam čokoládu. Naučila jsem se mít se ráda taková jaká jsem (což byl největší boj!) a jsem spokojená. Vyzařuje ze mě veselá energie, která mi přitahuje skvělé lidi, skvělé pracovní nebo cestovací příležitosti, o kterých bych si ani nemohla dřív zdát. Moje největší přání je být zdravá a šťastná a hlavně zůstat taková, jaká doopravdy jsem :)
    Sleduji jako Primadonna Girl :) Mailík: PrimadonnaRealness@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne ako hovoríš, ak je človek šťastný, tak potom ináč vníma svet okolo seba :-) Ja mám problém s tým, že vyzerám veľmi mladúčko, aj keď mám 30 a 2 deti, tipujú mi maximálne 20, dosť často 17 :-) A ja som sa vždy snažila vyzerať staršie, aby som zapadla medzi rovesníkov, ale môžem robiť hocičo, staršie vyzerať nebudem :-) Tak som sa s tým zmierila a prijala som ten dar... čím som staršia tým mladšie vyzerám :-) A teší ma to, že raz keď budem stará, tak budem vyzerať mladšie ako moje rovesníčky :-)
      Ale niekedy ma to aj naštve, keď kupujem nejaký alkohol a pýtajú odo mňa občiansky preukaz :-D

      Vymazat
  7. Mým největším přáním je být jednoduše šťastná. Což znamená být obklopená těmi správními lidmi, dělat co mě baví, plnit si své sny, být zdravá a věčně zamilovaná a mít dostatek financí :) Usilovně na všem průběžně pracuju a i když občas něco nevychází tak jak bych si přála, tak se nevzdávám a věřím, že bude jen líp a líp :)
    GFC Lucie Martináková
    lucie.martinakova@email.cz

    Šperk pro vaši pleť: Belcura

    OdpovědětVymazat
  8. Na začátku roku jsem si dala děsně moc předsevzetí, ale to hlavní bylo abych zvládla maturitu, což jsem splnila. Když se zamyslím nad přáním teď je to, abych si užívala prázdnin a nepromrhala ani jeden den. Hlavně bych se ráda zaměřila hodně na blog a získala si čtenářky a to je můj sen nyní :) Tobě samozřejmě přeji moc úspěchu v tomto roce a i v těch dalších :) Ráda tě sleduji :)
    annasglamour@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Mým největším přáním v poslední době bylo zvládnout státnice a stát se inženýrkou, to se mi dneska splnilo :P teď je mým přáním začít šťastně novou etapu života, najít si práci, která mě bude bavit a nebudu kvůli ní obracet každou korunu, budu si moct dovolit mít hezké bydlení a občas si hodit na stůl na nějaké dovolené. Ale hlavně mít kolem sebe lidi, kteří mě mají rádi a být zdravá a mít zdravou rodinu, protože v posledním roce jsem zjistila, že zdraví rozhodně není samozřejmost.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Je tak to ti gratuluji, to je super. Radsi jeden realny sen nez tisic nerealnych. A myslim, ze kdyz je clovek stastnejsi,tak se to hubne i samo :). Jinak muj nejvetsi sen ted je mkt s pritelem velkou a statsnou rodinu. Chtela bych mit 5 deti a take cukrarnu :) a take bych ted po dovolene chtela zacit podnikat v dalsim oboru,tak doufam,ze se mi bude darit :). Jinak na fotkach ti to moc slusi, jsi moc sympaticka :). A jestli muzu, tak bych se take pridala :)
    maladominika14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Moje najvacsie prianie je prestahovat sa a zit v holndsku a mat pracu ktora ma naplna robi stastnou a prinasa nove vyzvy aby som sa mohla naucit nieco nove kazdy den
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky, právě jsem odmaturoval a nevím co dál. Jsem z toho zoufala, někdy mám pocit že dnešní studenti kteří vyjdou školu nemají šanci se chytnout v práci :/. Přemýšlím že se přihlásím k PČR ale nemam odvahu tam zavolat. Dělají se fyzicke i psychickej testy..... trenuju, beham , v jednu chvíli se rikam že to jenom skusim a uvidím ale za minutu mi bezi hlavou další a co když to nedám. Obdivuji lidi kterym je to jedno co bude s jejimi životy a tim kašlou na svoje blízký, chci si najít práci ktera mě bude bavit a nebudu jenom prezivat.
    anetaz02@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. já bych chtěla s přítelem někam na dovču a taky už konečně nějaké to společné bývání. Tak uvidíme, jestli aspoň dovolená vyjde, protože na společné bydlení si ještě alespoň rok počkám :(
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. GFC: Terka Černá
    Moje přání je dokončit co nejlépe školní rok :) a taky mít co nejlepší prázdniny, co jsem si naplánovala :) což je brigáda, autoškola, odpočívat a být s přítelem. :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Ráda bych tuhle řadu vyzkoušela :)* a na fotkách Ti to moc sluší, jsi kočka! :-*

    OdpovědětVymazat
  15. Já bych chtěla malou kudrnatou holčičku, ale bohužel u nás se rodí sami chlapy.. :( Takže, se bojím, že až budu mít miminko bude to chlapeček. Neříkám, že by mi to vadilo, děti jsou zázrak. Ale mít holčičku, tak ji můžu předat vše co vím a hlavně tu hromadu kosmetiky.. :D

    wormake@seznam.cz

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovědětVymazat
  16. Nech sa podari babkina operacia, nech vsetko dobre dopadne .
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Mým velkým snem je být živnostnicí a mít vlastní podnik. Jakékoliv detaily nerada prozrazuji, ale mám svůj sen, i když ho vidím přes hodně růžové brýle :-D Zatím co je ale reálné, tak se snažím být co nejvíce šťastná s přítelem a plnit si aspoň své menší přání v podobě materiálních věcí :-)
    alena.hodonska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Chci mít klid a čas na to, přečíst všechno, co za to stojí. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Začínám mít pocit, že rok 2015 je rokem awesome snad pro všechny... moje jediné "předsevzetí" bylo žít na plno a užívat si každý den na této planetě, protože jsme tady prostě jen jednou... nesnáším plánování, dělám věci spontánně a světe div se, ale už se mi splnili dva velké sny a jeden malý... je to prostě skvělý pocit... 2015 přináší zatím jen to nejlepší, ale myslím si,že je to taky tím kým se obklopuješ, protože já všechny negativní lidi ze svého života vyškrtla =)

    Jak já říkám, nic neplánuji a proto se nechám překvapit, které další sny se mi letos splní, když už žádný tak i tak budu nadmíru spokojená, protože jsem si splnila z bodů co mám i na svém blogu, vidět labutí jezero a po 15 letech jsem mohla ležet na trávě a jen tak poslouchat ticho a dívat se do nebe... neskutečný pocit =)

    Přeji tobě i mě ať se nám i nadále vede tak skvěle jako posledního půl roku =)

    Sleduju tě už od té doby co mám blog, však víš =) tessiinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Já si nic extra nepřeju, jsem zdravá, moji blízcí taky, mám krásnou rodinu a uvidím, co mi život přinese.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Co si přeju? Abych měla v rodině všechno v pořádku, aby byli všichni zdraví a žádné nepříjemné události nenarušovaly klid. A taky si (teď momentálně) přeju, aby mi vyšla jedna práce a abych dál měla možnost dělat to, co mě baví... <3

    noireamy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Hezky napsaná přání! Já si své největší přání splnila loni při půlročním cestování po Americe, teď nastává spoření na auto, bydlení a takové ty všední věci. Ráda bych i nadále cestovala, tak uvidíme, jaká bude další destinace!

    k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj moc ráda bych se začala učit italsky, takže od září jdu do toho! :-)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Leni, tak jsem si konečně založila blogger, abych tě mohla ještě víc stalkovat :D, protože tahle soutěž mě vážně zaujala! To jsi nečekala, že se zapojím, coo? :D
    Jinak ptáš se na momentální největší přání. Těžko říct, bylo by jich asi i víc, ale upřímně je pro mě momentálně asi nejdůležitější víc pochopit a najít sama sebe - snad to dává smysl. Toho se týká také nebát se postavit novým výzvám, jako je třeba opět Londýn a konverzování v angličtině. Chci na tom zapracovat, takže tohle máme vlastně společné. :)
    a můj mail? ;) pavla.melenova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Já si své přání plním neustále, ať už se jedná o maličkosti nebo větší události, je důležité si je neustále připomínat :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, my si před pár dny s přítelem jeden veliký sen splnili- pořídili jsme si štěňátko :-)

    Skrankova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Já si přeji, aby mi přestaly chutnat sladkosti :-D a konečně dosáhla super formy na prázdniny, které si přeji prožít co nejvíce naplno :-) Ne, dobře, je pravda, že léto si užiju v jakékoliv formě a mám mnohem důležitější přání, ale ta nechci zakřiknout :-)

    Ivetaplskova8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Moje největší přání je být konečně opravdu šťastná. Takže si přeji hlavně to, aby vyšlo stěhování a abych byla spokojená na nové škole. :)
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Moc pěkně napsáno Leni :) Samozřejmě mám několik přání, stejně jako Ty chci úspěšně dostudovat a najít si dobrou práci :) Ale mým největším přáním je, aby celá má rodina byla šťastná, spokojená a hlavně zdravá :)

    romiskad6@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Já si přeji mít štěstí ve svém osobním životě a štěstí pro mé nejbližší. :)
    zk.nhkladruby(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Já bych si přála změnit práci. Tak uvidíme :) Barbora.Hapova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj Leni, můj největší sen je plavat s delfíny. Chápu že zdraví je to nejdůležitější ale je to přání, které nejde splnit když vám prostě neslouží. Některé věci se prostě nedají ovlivnit. No ale plavat s tímto úžasným tvorem je přání splnitelné. Doma o něm mluvím snad každý den před spaním.:) blog.angel.inspiration@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Můj životní sen je zdraví a štěstí v rodiném životě a pak také zaplatit hypotéku.I když si říkám, že to zdraví je asi nejdůležitější v dnešním uspěchané dobe.

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj :-) Mojím snom je mať s manželom zdravé dieťatko, keďže sa nám to doteraz nepodarilo. A potom si založiť firmu.
    zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj, mým snem je být šťastná a spokojená v životě! Přeju si zdraví pro sebe i pro všechny ostatní, protože to si za peníze nekoupíte :)
    vymolovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Já bych řekla, že ti to vše jde moc skvěle! A to řízení ovšem úplně nejvíc - když si vzpomenu na tu šílenou průtrž a cestu domů, uf...
    A jsi krásná a šťastná a jedna z těch, které rozdávají to štěstí kolem.

    OdpovědětVymazat
  37. Já bych se strašně chtěla vrátit do školy. A je jedno, jestli na vysokou, kterou jsem já trdlo nechala, nebo učňák, po kterém toužím už řadu let. Chci pro to teď udělat maximum. A s tou anglinou a řízením ti hrozně fandím, taky se do toho pouštím a až autoškola byla super a pohodová, tak jsem neřídila skoro dva roky a dost se toho bojím. Snad to překonám.
    Krásný den!
    runa.ars@gmail.com
    (samozřejmě sleduji, přes GFC jako Runa Ars)

    OdpovědětVymazat
  38. Mé současné největší přání je si najít dobrou práci. elicia@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  39. O prázdninách budu dělat řidičák, takže moje největší přání je nikomu nic neudělat a úspěšně dodělat zkoušky atd. :D
    zdenka.skodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...