sobota 27. června 2015

Kiehl´s miracle serum





Dnes mám pro vás, kromě vyhlášení vítězů naplánován ještě jeden článek s doporučením na kouzelné noční sérum od značky Keihl´s, která je na českém trhu poměrně nováčkem. Nevýhodou je, že má pouze jeden obchůdek - bez eshopu v nákupním centru Nový Smíchov na Praze 5. 

Já jsem se tak dlouho rozmýšlela, a tak dlouho mi olejíček nedal spát, až jsem si jej pořídila. 
Mezi to co mě na něm nejvíce lákalo byla příjemná vůně, rychle vstřebávání, 99,8 % přírodního složení bez parabenů a taky fakt, že se o něm mluví jako o nejlepší produktů své značky EVER !

Olejíček, nebo chcete-li sérum, je složeno zejména z pupalkového oleje, levandulového oleje a Squalane. Všechny složky přispívají k obnově pokožky, zlepšení její kvality, vyživení, vytvoření ochranné bariéry. 
Přiznám se, že na svou smíšenou pleť jsem měla strach, že se bude produkt špatně vstřebávat, bude tvořit mastný film a dělat další neplechu. Ale opak byl pravdou, a i já jsem se stala jeho nadšenou večerní uživatelkou. 
Sérum nanáším na vyčištěnou pleť, před použitím krému, o němž jsem psala ZDE

A nejen že sérum hezky voní po bylinkách, je bezbarvé, a strukturou trošku jako suchý olej, ale také se jednoduše se nanáší (jen si musíte zvyknout na kapátko a poměrně tekutější konzistenci) a  rychle vstřebává. Navíc mi přijde, že od doby, co jej používám, se mi pleť rychleji a lépe hojí, ať už se jedná o akné nebo o jizvičky po něm. 

Za mě je to rozhodně večerní must-have, které vám mohu s klidným svědomím všem doporučit, hlavně těm z vás, které trápí ob akné, stejně jako mě. 
Zvláště pak když se dozvíte fakt, že Keihl´s je původně vlastně americkou lékárenskou značkou.



2 komentáře:

  1. O tomto produktu jsem premyslela, ale vzdy jsem si to kvuli cene rozmyslela. Ted vsude ctu jaky je to zazrak, tak si mozna udelam radost.

    OdpovědětVymazat
  2. vyzkoušela jsem vzoreček, protože jsem se po hlavě nechtěla vrhnout do něčeho, co by mi potom nevyhovovalo a musím uznat, že je vážně úžasné! :) teď na něj zbývá našetřit :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...