pondělí 28. září 2015

Den D

Nastal den D, kdy už bylo vážně na čase vás všechny odměnit, za to že jste blogu věrní O:-). Že jej navštěvujete, komentujete, a že se vám tady líbí :). 

A já z toho mám ohromnou radost. 





Proto tady mám pro jednu z vás balíček nadupaný kosmetikou od Mary Kay. Takže pokud jste ji chtěli vyzkoušet, pro svou kvalitu ...nebo pro cokoliv jiného, máte jedinečnou příležitost ;). 

Stačí jen hodit pod článek komentář se svou kontaktní e-mailovou adresou, lajknout FB stránky blogu (ZDE), protože tam vyhlásím vítězku, a hlavně si do 15. října držet palce ;). 

Já vám je budu držet taky !



Krásný prázdninový den ! :-)

52 komentářů:

  1. S kosmetikou od MK nemám vůbec žádné zkušenosti, takže touto cestou bych ráda balíček vyzkoušela, třeba budu mít štěstí takhle těsně před svým svátkem. :) Držím si palce!
    Michaela.Mihukova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná giveaway, od Mary Kay jsem ještě nikdy nic neměla, docela by mě to zajímalo :) Stránku jsem lajkla :)
    freedom.swallow@gmail.com

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Super giveaway, ráda bych něco od MK vyzkoušela.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím jsem od značky MK nic nezkoušela , tak je možná na čase to změnit:-) terezkaaa.h@gmail.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný balíček!:-) Kamarádka MK používala, tak že by bylo taky načase?:-) hazaha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Wau to jsou poklady :-)

    http://www.ruzovakosmetika.cz/BioFresh-cistici-mleko-s-ruzovou-vodou-330-ml-d16.htm

    wormake@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Od této značky jsem zatím ještě nic neměla, tak by bylo konečně dobré něco vyzkoušet:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Od Mary Kay jsem ještě nic nezkoušela :-)
    Fb- Nela Procházková..
    Cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, to je super balíček :) Třeba se na mě usměje štěstí a budu mít možnost si produkty vyzkoušet. kalivodovaluca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. jeee, to je super soutez :) maladominika14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. slovakova.anna@email.cz
    S MK nemám žádné zkušenosti, tak bych klidně něco vyzkoušela, třeba se poštěstí :)

    OdpovědětVymazat
  12. barbora.ondrejova490@seznam.cz
    Krásný balíček, jelikož jsem trošku menší a moc se nebaluji, avšak mám strašně milou a hodnou sestřičku, pro kterou bych to chtěla vyhrát. Tak třeba budu mít štěstíčko! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tuto kosmetiku jsem ještě nezkoušela, tak třeba budu mít štěstí :)
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Mary Kay jsem nikdy nezkusila....že bych to změnila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlava děravá: siraelxy@gmail.com
      P.S. Taky mám na blogu GA :-)

      Vymazat
    2. V Mary kay jsem našla kvalitu, tedy spokojenost. Jsem ráda, že se ke mně dostala a já ji používám. pajba@seznam.cz

      Vymazat
  15. Laurincovanatalia@gmail.com Mary Kay kozmetika je super a hlavne velmi kvalitna :) potesila by ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Mary Kay je perfektní, používam a rada si rozšírím moji sbírku :) 2mayka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Laurincovanatalia@gmail.com Mary Kay kozmetika je super a hlavne velmi kvalitna :) potesila by ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Súťažim tiež, rada by som vyskúšala MaryKay výrobky a moja emailova adresa je majapasternakova@gmail.com . �� ��

    OdpovědětVymazat
  19. Mam od MK nejake pripravky ale ani jeden z tych na obrazku:) Nevadili by mi;) olina.maximova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Mary Kay kosmetika je skvělá. Mám ráda úplně všechno z této kosmetiky, protože všechno co zkusíte a používáte, tak jak se má, tak to všechno funguje. S pozdravem Mročková
    martina.mrockova@karafiatova.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Jee to je hezke:)) katty.andrlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Mary kay kosmetiku mám moc ráda a něco nového od ní by se mi určitě hodilo :-) yanacze@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  23. Mary Kay mám moc ráda. Používám od této značky hlavně péči o pleť ,tak ráda vyzkoušim i dekorativku :)
    Sandrasala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. S Mary Kay je hej! :) Mary Kay mě baví už asi tak rok a určitě bude bavit i dál. Tyto výrobky jsem ještě neměla možnost vyzkoušet a hořím zvědavostí, jestli jsou tak super, jako ty ostatní.
    Mail: Abigail1s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ja pouzivam kopec veci od Mary Kay, hlavne pletovu kozmetiku, ale postupne sa snazim zbierku si rozsirovat, vyhra by teda padla vhod :)
    Kristina.dobiasova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. můj email weberovalucka2@gmail.com, pokud vyhraji, tak mě to moc potěší ;-)

    OdpovědětVymazat
  27. MK je super!!! teerezka21@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. MK používám asi dva roky.jsem s ni velice spokojená.postupne nakupuji nove veci a hlavne vydrzi dlouho a nesmyva se.chodím s ní i do bazenu.
    Děkuji za to že jste:-))
    milka.ltm@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Super giveaway :-) MK mám ráda a ráda jí používám. zuzulina1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. MK používám pletovou i dekorativní kosmetiku a jsem velice spokojena. Bylo by fajn rozšířit si sbírku :-) petumova @seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Nebudu psát ten samý komentář jako všichni ostatní tady takže prostě a jednoduše jen prazacka.velka@seznam.cz a lajk

    OdpovědětVymazat
  32. Super giveaway, něco málo od MK mám ale ráda bych vyzkoušela nové produkty.
    matejkovalulu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. MK je super kosmetika, snad budu mít štěstí a rozšířím se o další výrobky.
    Dbarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Určitě ráda vyzkouším něco nového!
    xsedla24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Používám řadu TIME WISE a super :) marcela.kab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. KaterinaRulfova@seznam.cz stránku jsem laikla :)

    OdpovědětVymazat
  37. Dostat balicek pln holcicich radosti jsem si vzdy prala 😊 miskovska.martina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  39. Je fajn,že sama používáš transp.tvářenku a rtěnku.Díky tobě se o této kosmetice mnoho žen dozví a hlavně vyzkouší,jak je perfektní.Díky ;-)#vevina00@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. S kozmetikou MK mám bohaté skúsenosti najmä čo sa týka starostlivosti o pleť s prvými vráskami. S líčením MK kozmetikou nemám žiadne skúsenosti, tak by som uvítala vyskúšať ho :) Som rada, že sa venuješ propagácii tejto značky, nakoľko na internete existuje veľa antikampaní proti MK kozmetike. Držím Ti palce aj naďalej :)

    zuzka.bucova(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Teprve s MK začínám a jsem velice spokojená :) Kdyby se moje kosmetika rozrostla byla bych moc ráda :)
    eopltova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. S kozmetikou MK mám už skúsenosti a som spokojná, tento darček by ma preto veľmi potešil :-)
    E-mail: a.duricova14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj, ráda bych měla nový kousek od MK doma.
    dj.haha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Kosmetika MK je skvělá, ale pro mně ne zrovna levná, takže za cokoliv nového na vyzkoušení budu ráda. Děkuji za takovou soutěž petra8619@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Kosmetiku MK používám asi půl roku.Jsem v začátcích, používám zatím pouze pleťovou kosmetiku, ale musím dodat,že je to super kosmetika :-) Bylo by fajn vyhrát balíček od MK a mít pár drobnůstek navíc. Pro mě by to byl i dárek k narozeninám :-)
    Cilkova.J@seznam.cz (jelikož jsem zapoměla napsat adresu,dávm příspěvek upravený)

    OdpovědětVymazat
  46. No Leničko, to je zase krásná soutěž od Tebe!!! Takový balíček by mi udělal obrovskou radu! Takže přidávám se a zkouším štěstí. Můj e-mail je: ondrejova.petra490@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Krásné dárečky...Zkouším štěstí...lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. krásná soutěž, od Mary Kay mám jenom péči na pleť a jsem moc spokojená :) chroby@seznam, FB: Alice Beetles

    OdpovědětVymazat
  49. Mary Kay som vždy chcela vyskúšať. Všade počujem nejaké veci o tejto kozmetike - či už pozitívne alebo negatívne.
    zuzka.zelienkova@gmail.com
    FB: Suesanqa

    Rada by som Ťa pozvala na môj blog, kde prebieha Moja prvá GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  50. Milujem kozmetiku MK, u mňa top! jana.turcanyova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...