středa 15. března 2017

O mých vášních...


...nebo by se tenhle článek mohl jmenovat taky o kávě a proseccu.
Protože jestli na světě existuje něco, co mi zaručeně vždycky zvedne náladu, pak je to dobrá horká káva nebo vychlazené prosecco....a samozřejmě dobré jídlo, a komu taky ne.




 Z toho důvodu se taky považuji tak trochu za kávového cestovatele, milovníka kaváren a objevitele nových chutí.

Ať jsem za poslední dobu cestovala kamkoliv první kroky vedly ke kávě.....V Americe jsem se zamilovala do kaváren Jack's, kde podávají toho nejlepšího Happy Jacka na světě - kávu slazenou medem a dochucenou skořicí !


V Itálii jsem si byla klidně schopná přivstat jen proto abych si mohla dát capuccino a užít si dlouhou snídani.
Když cestuji po republice vybírám hotely hlavně podle hodnocení snídaní (je to taková moje úchylka). Ale musíte uznat, že dobrá snídané dá vaší cestě nebo dovči úplně jiný rozměr.


A i když má Česká republika spoustu krásných míst, která stojí za to vidět, já myslím že žádné už jen tak nepředčí Český Krumlov, který se pro mě stal místem malé itálie v čechách.
Zamilovala jsem se do malých uliček, kaváren, starých budov a mědvědů v podhradí :).

Pokud plánujete pro letošní rok nějaký výlet zařaďte Český Krumlov rozhodně na první cestovatelské příčky. Ubytovat se můžete například v kouzelném penzionku Largo, kde vás bude čekat milá obsluha, krásný moderní interiér a samozřejmě dobrá snídaně s moc dobrým capuccinem :).

Po Českém Krumlově vévodí mému dosavadnímu seznamu Praha, tu miluji už spoustu let, a i když se v ní většinou zdržím jenom chvíli, vždycky si to spolu umíme užít.

Hlavně tedy díky Prosekárně. Což je místo, kde sežene nejlepší italská prosecca. Věřte mi, vím o čem mluvím, a nebo se o tom můžete rovnou přesvědčit --- > KLIK ---> PROSEKÁRNA.
Můj tip pro vás je růžové prosecco z vinařství BEPIN DE ETO ! :)

Je kupa dalších míst, která jsem ještě nestihla navštívit a mám je v hledáčku, takže tím rozhodně moje kávové toulky nekončí, ba naopak a já už se teď nemůžu dočkat až vám o tom všem napíšu !

Aneb jak píše Agnes Martin-Lugand Šťastní lidé čtou a pijí kávu, tak buďte taky šťastní vyberte si knihu podle svého gusta například ZDE a nechte si chutnat ! :)


22 komentářů:

  1. Cesky Krumlov miluji, je to nadherne mesto a rada se tam vracim. A kafe je takova ma zavislost :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom hodně podobně :). Jak s Krumlovem, tak s kávou :).

      Vymazat
  2. Máš parádní a krásné fotky. V Krumlově jsem nikdy nebyla.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Vážně ne? V tom případě vážně stojí za to si tam naplánovat výlet ! :)

      Vymazat
  3. Kávu milujem, hlavne tu zo stroja. Doma si robím len obyč kávu, preto si viem vychutnať kvalitne zomletú a pripravenú šálku kedykoľvek a kdekoľvek. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A na kávu je vůbec fajn si čas od času někam vyrazit ! :)

      Vymazat
  4. Great post for getting to know you better.
    Beautiful photos. :)

    Kathy's delight / Instagram

    OdpovědětVymazat
  5. Káva je také moje slabost, mé vánoční přání byl kávovar. Přání se splnilo a já jsem nejspokojenější na světě ♥:D V Krumlově jsem nikdy nebyla. Mimochodem, opět ti to moc sluší :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaký kávovar jsi si přála? Já stále vybírám, vybírám a nevím....:)

      Vymazat
  6. Jéé, tak to je krásný článek! :) Já asi zas až takovýhle milovník kávy nejsem, ale je fakt, že bez kávy si den nedokážu představit :) Český Krumlov je nádherný! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ! :) Tak to seš taky velký milovník ! Za mě je jedna káva denně téměř povinnost! :)

      Vymazat
  7. Ja sa nastastie kavovemu trendu vyhybam, no celkom chapem, co na tom ludia vidia a je to tiez umenie. No kava mi nerobi dobre, toci sa mi po nej hlava. Radsej cierny caj alebo matcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Já si upřímně život bez kávy neumím představit, ale nedávno jsem ve Starbucks ochutnala chai latté, pokud to píšu dobře a musím říct, že to taky není uplně špatná věc :).

      Vymazat
  8. Kava a prosecco, na tom bych taky dokazala prezit :) a kdyz mluvis o hotelech ja se vzdycky nejvic tesim na jejich bily naskrobeny povleceni, zasobu mekkych bilych osusek v koupelne a hotelove snidane - presne v tomhle poradi!;)

    OdpovědětVymazat
  9. to je super článok :) ja si tiež vyberám hotel aj podľa raňajok, asi aj viac ako podľa izby :D súhlasím, že je to proste základ, to čo ma nakopne ráno na celý deň,takže skvelé raňajky sú úspech :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  10. Víno a káva - pěkné. U mě je to spíš pivo a káva :D
    Inka Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
  11. V Českém Krumlově jsem zatím byla jednou na týdenní dovolené, ale od té doby ho miluji ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...