neděle 14. června 2015

Be beauty ! Be perfect !


V jednom mám jasno. A to v odličovačích očního make-upu. Musí být dvoufázové a olejové. Jakmile nejsou přehlížím je jako širé rodné lány. 

Naštěstí o takové není nouze. Má je totiž už prakticky každá kosmetická značka, která ví, co je dobré ;). 
I Mary Kay má jednoho růžového a účinného krasavce. 
Jeho pořizovací cena, pravda, je sice trošku vyšší (530 Kč). Ale musím říct, že odličuje bezezbytku, efektivně a oči vůbec nedráždí. 

Bohužel není běžně k dostání (alespoň tedy co já vím), ale jenom přes kosmetické poradkyně, které vám jej mohou objednat. 
Upřímně trošku mě to mrzí, protože nějaký e-shop by se šiknul ;). 

Každopádně, pokud máte někoho kdo se kosmetikou Mary Kay zabývá určitě se na tenhle odličovač očního make-upu poptejte. Je to totiž jeden z top výrobků, hned po čistícím kartáčku na obličej, které Mary Kay nabízí (a to nejen podle mě ;)). 




Děkuji PR oddělení (hlavně tedy Terezce) za poskytnutí produktu na testování. 

7 komentářů:

  1. Cena je vyšší, to je fakt. Každopádně mě tato značka hodně láká, ale štve mě, že je k dostání jen přes kosmetické poradkyně. To je podle mě opravdu škoda :(

    Šperk pro vaši pleť - Belcura

    OdpovědětVymazat
  2. Mary Kay je super značka, často si od nich něco koupím a vždy jsem spokojená. Tedy tento odličovač jsem ještě nezkoušela, ale mám ho v plánu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já testovala hlavně dekorativku tohle by první výrobek z péče a super ;).

      Vymazat
  3. Ahoj, jsem kosmetická poradkyně Mary Kay a ráda Vám pomůžu s výběrem. Můžete si u mne i spousty věcí vyzkoušet. Klidně mne kontaktujte na jurisovav@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, jsem kosmetická poradkyně Mary Kay a ráda Vám pomůžu s výběrem. Můžete si u mne i spousty věcí vyzkoušet. Klidně mne kontaktujte na jurisovav@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...