pátek 19. června 2015

Jean & gold



Po velmi dlouhé době přicházím s outfitovým příspěvkem. Je to můj ležérní pracovní outfit, na kterém miluju tu kombinací pohodlí, drobné elegance a hlavně džínovou bundičku se zlatýma balerínkama!

Bundička je ze Stradivariuse stejně jako kalhoty a balerínky. Triko z Bershky a tečkové nášnice z Iam :). 




Krásný začátek víkendu přeje

6 komentářů:

  1. Pekny outfit :) Moc se mi libi kalhoty, mint je moje srdcovka a v kombinaci s budnickou je to opravdu dokonale :)
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
  2. Džínovou bundu mám v hodně podobném provedení a taky si ji nemůžu vynuachválit, je to super kousek, který jde ke kalhotám i šatum :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, a je super téměř na všechny roční období ! :)

      Vymazat
  3. Joo džíska, můj oblíbený kousek v šatníku :) Moc hezký, pohodový outfit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...