středa 17. června 2015

Dermacol tvářenka




Po loňském úspěchu s rozjasňovači přišel Dermacol na letošní letní sezónu s tvářenkami ve stejném pojetí a designu. 


Jsou k dostání v několika barevných provedením a každá kromě barvy na líčka obsahuje i rozjasňovač, sladěný do barvy tvářenky. 

Moje volba padla na odstín číslo 7. Upřímně z obrázku vypadal trošku jinak, proto je odstíny lepší vybírat přímo v drogerii, protože přece jen fotky nejsou tak vypovídající jako skutečnost ;). 

Za mě je to i tak podařený kousek, jehož barva je sytá, vydrží, cena je úměrná a obsah dostatečný. K samotnému rozjasňovači balení mám pak neutrální postoj, není to za mě ani propadák ani hit. Čili nějaký rozjasňující efekt je z něj sice patrný, ale není to žádná velká hitparáda. 

Tvářenka pak obsahuje drobné stříbrné třpytky, které ne každému sednou, a ne každý je v dekorativní kosmetice vyhledává. Za mě je to ovšem prvek, který mě v tomto produktu vůbec nevadí. 

Barvy tvářenek jsou podle mě trošku netradiční, a tak vás třeba přimějí k letním, líčím experimentům, a já  doufám že se bude dařit ;). 


A co vy? Už jste na nové tvářenky koukaly? A zaujaly vás? 





11 komentářů:

  1. Veľmi pekná lícenka, páči sa mi takýto odtieň :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě je to nezvyk, už jsem si zvykla na samé růžovky ;).

      Vymazat
  2. Mě ty tvářenky moc nezaujaly :/ Mamka si jednu koupila a byla děsně třpytivá :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tváři tak moc není, ale chápu že ne každému to sedne ;).

      Vymazat
  3. Pěkný odstín.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/nakupy-sephora-teta-rossman-manufaktura.html

    OdpovědětVymazat
  4. Všichni ji tak nadšeně chválí, že naprosto vážně uvažuji, že to bude moje další must have :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radost na oslavu přicházejících prázdnin, a když ne to tak lék na špatné počasí ;).

      Vymazat
  5. Mně se teda nelíbí, ani odstíny ani balení :(. Takže já určitě kupovat nebudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesedne všem, to chápu, stejně jako loňská kolekce rozjasňovačů ;-).

      Vymazat
  6. Cez internet bolo naozaj veľmi ťažké vybrať odtieň. Ja som sa našťastie s číslom 1 trafila a farba je síce jemná, ale veľmi pekná a príjemná :) Ani trblietky mi tam nevadia :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...