pondělí 10. srpna 2015

Takový byl....červenec v obrázcích

Ačkoliv moje blogová aktivita byla nulová, ta ostatní trhala rekordy na všech frontách. Zvládla jsem totiž  několik svateb, 3 brigády, zdárné dokončení semestru, nákupy ve slevách, pár nových receptů, přečíst hned několik knih (nebo je alespoň začít číst O:-) ) a získat novou práci i s vlastní kanceláří ;). 
Proto, jak už to tak v životě bývá, jsem si od jedné činnosti dala voraz. 

Ale už jsem zpět, plna sil, nových nápadů, s kupičkou článků v zásobě, a dokonce i s novým pomocníkem...ve společnosti známém jako iphone ;). Takže jsem ses velkým očekávání pustila do jeho řádného testování. A zatím, musím říct, že slouží...tak jak má :). Je mým pomocníkem na cestách, v dlouhých frontách, zácpách, nudném čekání na řadu na úřadech, i při krácení dlouhé chvíle o pracovní pauze. 


A kromě něj, mi dělalo během prvního měsíce prázdnin radost medvídkové cappucino, domácí úroda rajčátek, alespoň pár dní chladného počasí, obědy v bageterii Boulevard, která je nově otevřená ve Vaňkovce v Brně, úžasně voňavé a osvěžující sprcháče od Yves Rocher, a mozzarela na večeři. 












Ať žijou výprodeje v Zaře ! :)


Moje aktuálně nejoblíbenější rtěnka - Mary Kay - pink chérie



Poctivě jsem to všechno dokumentovala a nemohla jsem se dočkat, až se s vámi o všechny ty malé radůstky podělím. A pokud zrovna nemáte ten nejlepší den, snad vám jej taková maličkost, jako byl dnešní nový článek, alespoň trošku popraví ;). 






9 komentářů:

  1. Jsem ráda, ze jsi zpět! :) a k nove praci moc gratuluji

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec mě nepřekvapuje, že mě zaujalo medvídkové kapučíno a zajíčkové papuče:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a co že je to infantilní, nám se to líbí a basta ! :)

      Vymazat
  3. Krásné fotky Leni, úplně z nich dýchá pohoda, optimismus a životní radost :)

    New in: July 2015 + GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Luci :), doufám že vám to trošku nabije energií do těch horkých a únavných dní :).

      Vymazat
  4. Krásné botky z výprodeje. Vlastní kancelář zní hodně důležitě, gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Za Bageterku jsem taky moc ráda, zbožňuju patatas!! A jejich ice tea :) Krásný fotky, už jsem většinu viděla na Insta.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...