pondělí 22. června 2015

Talismany a několikadenní štěstí



Minulý týden se u mě nesl skutečně ve šťastné auře (myšleno ironicky). Celá neblahá éra započala mobilem na kousíčky, pokračovala počítačem....a skončila u ručního mixéru. Musím říct, že už dlouho se mi takhle nedařilo. Navzdory tomu, jsem ale po celou dobu své soukromé zkázy, byla absolutně v klidu. Uměla jsem se na to totiž povznést (že by umění dospělosti? ;)). 

Možná k tomu i přispěl fakt, že mi ten týden předtím přišla kupa balíčků s ještě větší kupou radosti v nich. 

A jedním z nich byl i Aussie s novou řadou vlasové kosmetiky a kouzelným náramkem. Moc se v tom nevyznám, ale není to shamballa? ;)

Nejen ten mi byl věrným společníkem po celou dobu. 
Nejsem typ, který by vyhledával talismany a střádal památné věci do obýváku na poličky, ale když se mi něco vážně líbí vydávám to za talisman. Pak totiž není divné, když s sebou pořád dokola taháte sto samé ;). 

A nebo pořád voníte stejně, píšete stejnou propiskou a klidě používáte ty samé produkty stále do kola....a narovinu, tahle řada Aussie má k té poslední variantě dost dobře nakročeno. 

Je určena pro unavené a matné vlasy....nevím jestli takové moje vlasy jsou, ale já jsem poslední dobou taková neustále, takže jsem si řekla že to pořádně prubnu, a budu čekat na zázraky.
No ty se samozřejmě neděly (pokud nepočítám kofein), ale vlasy mi vydržely i 4 dny bez mytí (jinak je to průměrně 2 dny), byly lesklé, hladké, scelené a hydratované. 
Zkrátka a dobře, řada mi zcela sedla. 

Šampony hezky pění, voní a plní co má. Kondicionér je sice konzistencí a kvalitou nejslabší z celé řady, ale kdo jej potřebuje když ho skvěle zastoupí maska, která obsahuje australský ženšen a perleťový prášek, a jen potvrdila můj skvělý názor na masky Aussie, který jsem si ověřila už v minulém testování ZDE.

A že jsem vás na ni tak nalákala, že byste ji rády taky zkusily? Pak mám pro vás jedinečnou nabídku a dobrou zprávu v jednom! A to soutěž o celou řadu hned pro 3 z vás, která trvá do 25. června . 

Soutěž probíhá ZDE. Tak šup šup, ať vám výhra neuteče ! :)





Za poskytnutí produktů na testování děkuji PR oddělení P&G. 


S přáním krásného pondělí vaše


10 komentářů:

  1. tak snad sis vybrala smůlu na dlouho dopředu, to se ti teda pěkně sešlo... ale zas na druhou stranu jsou to pořád jenom přístroje, hlavně, že to nebylo nic horšího :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jó, to znám, když už se má něco pokazit, tak se pokazí všechno najednou :D Zase to máš pak ale odbyté na nějakou dobu :D Talismánek je hezký a snad ti s ním bude dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jako dost dobrý fotky! A jinak mám to stejně, když se něco kazí, tak nejlíp všechno najednou :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotečky.. :-) A soucítím s tebou já zakopla o psa a rozflákala telefon..:(

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jááááj, tak doufám že alespoň pes přežil ;).

      Vymazat
  5. No keď mne sa "darí", tak poriadne.... ale vždy si hovorím, že všetko zlé je na niečo dobré :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo ty rozbité věci, to zamrzí, co :( jinak ti závidím, produkty aussie jsou moc super, ty mám nejraději :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespoň si můžu koupit nové ;). Děkujiii, ještě si o ně můžeš zasoutěžit ;).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...