pátek 1. ledna 2016

Rekapitulace

Je to tady ! První den v novém roce !
Tak si říkám, že když už jsem ty Vánoce letos tak nějak zaspala, tak že tohle si ujít nenechám.

Zvláště proto, že ač byl pro mnohé loňský rok plný zklamání, já se jím snažila projít odhodlaně a naplno, tak jak to mívám ve zvyku už několik let.
Ne vždy se mi to podařilo a některé pády na kolena hodně bolely a asi ještě bolet budou, ale snažím se si vzít ze všeho nějaké ponaučení, abych se to pro příště naučila dělat správně.






Nedávno se mě jedna osoba zeptala, jestli bych, kdyby to šlo, udělala něco jinak? A já odpověděla ne, protože bez chyb bych nebyla tam kde jsem, tím kým jsem a nenaučila bych se to, co umím. Nebo si alespoň že to umím ;).

Během roku jsem si sama prošla pár změnami. Mám novou práci, moc fajn kolegy, spoustu nových kamarádek a známých, nové zkušenosti, stal se ze mě každodenní řidič (takže pozor na mě za volantem) a vzdala jsem se snu že budu kdy v životě výbornou kuchařkou - definitivně !

Na druhou stranu mě to přimělo najít nové a skvělé restaurace a kavárny, ve kterých se mi nejen skvěle relaxuje, ale také pracuje....a hlavně ve kterých mi chutná ;).

Doslova jsem si v Brně zamilovala malinkatou restauraci na okraji Brna na Lesné, která jmenuje Rendez - vous a najdete ji přímo v budově fintess - wellness Infinit na Majdalenkách.
Vaří tam vynikající těstoviny ! V Brně bezkonkurenčně nejlepší jaké jsem kdy měla (tedy pokud nepočítám boloňské lasagne z La Patas ;)).

A i když jsem se letos musela obejít bez dovolené užila jsem si pár skvělých a nezapomenutelných výletů s těmi, které mám moc ráda.

A snila ! O moc věcech ! A stále sním! Protože bez snů by nebyly přání, bez přání by nebyly cíle a bez cílů by nebylo úspěchů ! Byť sebemenších.

Na to myslím když je mi ouvej, a snažím se snít ze všech sil o všem! Klidně i o klidném ránu, kdy všechno stíhám, včetně kafe a dokonalém make-upu bez stresu a nervů ;). A doufám že nový rok mi alespoň některé z mých snů splní....každopádně půjdu do něj naplno! A doufám že vy také ;).

Krásný nový rok 2016 všem ! :)



6 komentářů:

  1. Přeji ať ti vše vychází a prožíváš pěkné chvíle jako doteď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Teri :). Tobě taky !;) Ať každej den stojí za to ! :)

      Vymazat
  2. Krásný nový rok Leni. Ať je ještě lepší než ten minulý, ať objevíš spoustu dalších skvělých restaurací a kaváren. Ať se daří! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, zní to hodně odhodlaně, pěkně jsi vyhecovala i mě :P Tak ať se Ti vše daří, zlato! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko to mám radost :), doufám že se bude dařit nám oběma ! :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...