sobota 2. ledna 2016

Srovnání - barvy na rty - Dermacol vs. Maybelline



Jestli v líčení existuje nějaký trend, který nikdy nevyjde z módy pak je to líčení rtů ! A ideálně do červena. Jenom tenhle evergreen občas mění kabátek.

Tím posledním jsou dlouhotrvající barvy na rty, které v sobě spojují vlastnosti jak rtěnky, tak lesku.

O jedné už jsem recenzi psala ZDE,a druhá, od značky Dermacol se ke mně dostala jenom malinkou chvilinku po tom, co recenze vyšla a já se nadšeně pustila do porovnávání.

Hlavním rozdílem, mezi oběma barvami je jednak v konzistenci, ale hlavně také ve druhé - fixační bázi. Ta je u Maybelline ve formě balzámu, čili tužší a u Dermacolu ve formě spíše pečujícího lesku na rty.
A která forma mi byla sympatičtější?
Tak na půl, s Maybelline se hezky pracuje ale Dermacol má za mě určitě lepší a déle trvající efekt v udržení barvy.

Navíc i jeho barevná složka má hutnější a pigmentovanější barvu, než má Maybelline, a dokonce ani tolik nezdůrazňuje suchá místa na rtech.

Za mě Dermacol vyhrál ve všech směrech, jenom ve výdrži si vedli oba adepti stejně.

Takže pokud uvažujte o vyzkoušení některé z barev na rty, zkuste první tu od Dermacol, určitě budete příjemně překvapeny ;).





11 komentářů:

  1. Taky jsem měla obě dvě a nakonec za mě vyhrála taky Dermacol:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné srovnání :) já mám něco podobného od Rimmelu a nemám tomu kromě špatného odličování co vytknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Špatný odličování je úděl dlouhotrvajících produktů :(.

      Vymazat
  3. Hodně mě láká vyzkoušet ten dermacol :) pěkné srovnání :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dermacol stojí za vyzkoušení asi se po něm mrknu :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  5. Mne sa o niečo viac páči odtieň červenej od Maybelline, ale asi sa nakoniec obzriem po značke Dermacol.
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běty když se ti bude moc líbit zkus i Maybelline třeba budeš spokojená, ale za mě Dermacol o kapku lepší ;).

      Vymazat
  6. Krásne fotky, milujem tvoje články! :)

    btw. pozývam ťa na môj blog, kde prebieha novoročná súťaž :)
    GIVEAWAY U MŇA NA BLOGU | PARFÉM CHLOÉ

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...