pondělí 4. ledna 2016

Dermanovinky !


Není měsíc, ve kterém by značka Dermacol nepředstavila nějakou novinku, a to ať z řady pečující, tak dekorativní kosmetiky. 


Mezi ty poslední patří tohle sympatické trio, které se skládá z make-upu, sprchového gelu s vůní hrušky a absolutně dokonale vypadajícího láčku. 

O sprchových gelech a lacích se asi dlouze rozepisovat nemusím, jsou to evergreeny, které mě baví už dlouho, a jen tak nepřestanou. 

Sprchové gely mají vždy nádherný obal, přijatelnou a cenu vždy dokonalou vůni. 
Laky zase ideální velikost pro spotřebování a uvnitř malé kovové kuličky, díky kterým se vám z laku chvilku po otevření nestane nepoužitelná hmota :). 

Co mě ale zaujalo, byl nový rozjasňující make-up, který slibuje odstranění známek únavy, rozjasnění a hydrataci. 
Navíc má za cíl odstranit kruhy pod očima. 
Pro mě poměrně bojový úkol. Protože s těmi mými se peru už pěknou řádku let.....a zatím - stále prohrávám, tedy pokud si nevezmu na pomoc rozjasňující korektor od YSL nebo Clarins, to je pak jasná remíza ;).

Make-up jsem testovala v odstínu č. 3 a hned po prvním vyzkoušení, mne zarazila hutná, suchá struktura, která po nanesení na pleť nepůsobila úplně tím dojmem, který jsem si představovala a který jsem očekávala. 
Každopádně make-up disponuje poměrně slušným krytím, ale bohužel pro mě mi na pleti v určitých místech udělal spíše paseku než službu. 

Make-up na mě rozhodně nepůsobil jako hydratační a ani jako rozjasňující, takže je to za mě bohužel po delší době novinka, se kterou jsem si vůbec nesedla. 

Ale pokud jste jej některé zkoušely, určitě mi dejte vědět, jak oslovil vás. Ať vím, jestli v tom nejsem / nebo jsem sama ;). 






2 komentáře:

  1. Mně Dermacol už nesedí tolik jak dřív. Mám ráda jejich sprcháče, to jo, mívala jsem ráda i makeupy, ale všechny mé oblíbené už zrušily a nahrazují je pro mě naprosto nepoužitelné, což bude nejspíš případ i tohohle. Škoda, obal má docela roztomilý. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na tenhle make-up jsem už v drogerii nejednou koukala a musím říct, že mě docela láká :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...