středa 20. ledna 2016

SOS produkty



 V zimním období si, víc než v jakékoliv jiné roční době zakládám na "must have" produktech, které mi jej pomáhají přežít. 

V nejdrepresivnějším období v roce si totiž potřebuji neustále něčím zlepšovat náladu, a to ať kosmetikou, nebo čímkoliv jiným. 
A pravě o těch kosmetických potěšení bude dnešní článek. Nebo alespoň o pár z nich...prozatím. 

Mým nejnovějším přírůstkem je právě suchý šampon od značky Batiste. V době čepic a culíků totiž mytí vlasů nevěnuji zase až tak velkou pozornost, nebo spíš tak častou, a tak než bych se ráno mnohdy stresovala mytím a sušením sáhnu po SOS variantě. 
Po vyzkoušení suchých šamponů od Dove a Aussie jsem očekávala, že Batiste si s unavenými vlasy poradí ještě mnohem lépe, ovšem po prvotním šoku ze zabělení vlasů, a to dost výrazném jsem docela znejistěla. Tak výrazné zabělení totiž nezpůsoboval ani jeden z dříve vyzkoušených suchých šamponů, a bylo jedno, jestli jsem šampon používala 20 cm od pokožky, nebo přímo u ní. 
Naštěstí jde bílý povlak poměrně hezky vyčesat a zamasírovat pokožky tak, že po něm nezbude ani památky. 
A efekt? Ten se dostaví do chviličky a mnohem silnější než u Dove nebo Aussie!
Za mě je to rozhodně jednička mezi těmi suchými šampony, které jsem doposud vyzkoušela. 



Další nezbytné produkty pro přežití krutých mrazů jsou balzámy na rty. A nejlépe extra hydratační, hojivé, vitaminové nebo jakékoliv jiné (bezbarvé...kvůli šálám a šátkům), které si zamiluji. 
Mí poslední dva nejoblíbenější jsou už léty prověřený hojivý balzám od značky Blistex, který směle používám hlavně v období oparů a loupajících se rtů. Opary se mi po jeho použití totiž mnohem rychleji hojí a loupající se rty zase moc hezky hydratuje. Balzám po nanesení na rtech malinko perlí, ale ne nijak nepříjemně, spíše lehce. Navíc má příjemné nanášení a ideální konzistenci. Za mě je to rozhodně zimní numero uno !

A pro letošní rok mu dělá společnost i SOS balzám od značky Dermacol. Ten mi hodně připomíná klasický jelení lůj s příměsí něčeho, co nedokážu uplně identifikovat. Každopádně používání balzámu je moc příjemné, i když v hydrataci má ještě co dohánět ;). 


A jako poslední, klasicky, je krém na ruce. Který je v zimě pro někoho kdo moc neholduje rukavicím absolutní nutností ! Tím aktuálně nejpoužívanějším je SOS od Dermacol, který obsahuje bambucké máslo, ureu  a panthenol, takže si se suchou pokožkou na rukou skutečně umí hravě poradit ;). 
Navíc jemně voní a ani extra suché ruce mi nijak nedráždí. 



Toť mé aktuální tipy a doporučení! A jelikož mi krém na ruce a šampon zase dochází, budu ráda za jakýkoliv tip na další produkt, který v takových mrazech máte rádi, a který stojí za vyzkoušení ! 

S přáním krásné středy vaše 
Lena

Produkty Batiste a Blistex poskytl do testování eshop www.kupkosmetiku.cz. Za Dermacol děkuji PR zastoupení. 

2 komentáře:

  1. Až na ty balzámy na rty to mám úplně stejné :D A hlavně ten krém na ruce je pro mě naprostý zázrak!!! Ještě se mi nestalo, že by mi stačilo ruce jednou namazat a celý den pak byly krásně hydratované. Opravdu super věc.

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ja tiež bez suchých šampónov neviem fungovať. Nepoužívam ich stále, ale z času na čas sa hodia.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...