sobota 16. ledna 2016

Volume million lashes - Féline





Ještě před Vánoci přišla na trh nová řasenka z rodinky Volume Million Lashes se speciálně tvarovaným kartáčkem, který jsem si po pár použití zamilovala ! 

Kartáček je gumový, stejně jako kartáček klasické volume million řasenky, ale je mírně prohnutý tak, že krásně nalíčí řasy i ve vnitřním a vnějším koutku oka. 
Možná že jsem si oblíbila ještě o něco málo víc než její předchůdkyně ! :)

Při líčení se ní hezky pracuje, nenanáší na řasy příliš moc barvy, možná je malilinko slepuje (občas), co mě ale mrzí hlavně je, že mi přijde že řasy neumí moc natočit. Líčí je spíše do rovna .... :(. 

Barva na řasách rychle schne, nemá tendenci opadávat, ale dělat nevzhledné fleky a obtisky v okolí. 

Její cena se pohybuje okolo 300 Kč, jak bývá u Lórealových řasenek zvykem a seženete ji v každé drogerii ;). 







4 komentáře:

  1. Zrovna jsem koukala na video, kde byla také vychvalovaná. Začíná mě lákat;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lóreal má moc vedenou většinu řasenek ;), za ozkoušení určitě stojí ;).

      Vymazat
  2. Pěkná recenze :) já mám z této řady takovou červenou a moc mi vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...