neděle 10. ledna 2016

Plánování


Rozhodla jsem, že některé nedělní články věnuji jiným než čistě kosmetickým nebo fashion tématům. Netuším zda-se mi to podaří pokaždé, ale myslím, že jednou týdně to bude jak pro vás, tak pro mě příjemná změna.




Nejsem totiž příliš pečlivou dodržovatelkou předepsaných pravidel, jsem spíše ten typ, který je vždy nějakým způsobem obchází nebo nedodržuje, ale přes co nejede vlak jsou pro mě poznámky v diáři.

Proto, a možná i díky tomu, nosím diář neustále s sebou. A stále si do něj píšu poznámky, úkoly, plány i nákupní seznamy. Bez něj bych byl ztracená a požívání těch elektronických, jako například v telefonu nebo v počítači mě tolik nebaví.....vlastně vůbec.

Každý z nás si pod plánováním představí něco jiného, pro mě je to činnost, kterou se většinou zabývám před spaním, nebo u snídaně, kdy si sumarizuji co všechno mě ten den čeká, co všechno musím splnit a co zařídit.


Bohužel většinou tak nějak přehodnocuji plány během dne za pochodu, a často ani nemám čas si je pořádně připravit....jsem v tom trošku bohém, ale letos jsem si říkala, že do toho zkusím šlápnout mnohem víc ;).

A tak jsem začala pěkně od podlahy, a to řádným domácím úklidem, uspořádáním všech věcí včetně souborů v počítači a samozřejmě taky poctivým zapisováním úkolů do diáře !


Ještě stále mám co pilovat, ale první krok mám už za sebou! A ten se přece taky počítá ! :) Nebo ne?





1 komentář:

  1. Ahooj :) První krok, taky krok :) Takže se určitě počítá! Jinak Leni, všechno nejlepší do Nového roku! :) A především mnoho úspěchu a zdraví a ať se Ti všechno daří! :)
    Petra Ondřejová (FB fanoušek a pravidelná čtenářka)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...