pondělí 11. ledna 2016

Nejmenší žehlička na světě !


Mezi novinky, se kterými nedávno přišel Braun, byla i Style&Go cestovní žehlička na vlasy. A upřímně, žádnou menší jsem nikdy v životě neviděla. 


Právě pro svou mini velikost je ideální společnicí na cesty, zvláště pro ty z nás, které nemají extrémně dlouhé vlasy. Já bohužel do této cílové skupiny nespadám, žehlení s ní bych se totiž mohla bavit celý den ;). 

I tak jsem ji ale vyzkoušela a musím říct, že je hrozně ta velikost je moc milá. Ovšem co mi trošku vadí je to, že žehlička se začíná zahřívat ihned po zapnutí do zásuvky, nemá žádné bezpečnostní tlačítko ani cestovní obal, kromě plastového krytu, který bych u produktu určeného na cesty určitě očekávala.
Nemá nastavitelnou teplotu, a také nepoznáte, jestli je žehlička dostatečně nahřátá. Má sice jednu světelnou signalizaci, ale ta pouze oznamuje zapnutí a vypnutí přístroje. 

Byť je žehlička určitě velmi praktickou vychytávkou na cesty, její strohá výbava mě docela zklamala. Alespoň obal by byl příjemným doplňkem cestovního produktu. 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...