středa 30. prosince 2015

Přípravy na poslední večer









Myslím, že poslední večer v roce si zaslouží pořádnou přípravu, a já tu svou rozhodně nehodlám podcenit, proto mám vybraný outfit sladěný s make-upem a pro mnohem lepší pocit i s dokonalou tělovou a zubní péčí. 

Na Silvestrovský make-up jsem použila moji nejoblíbenější čokoládovou paletku a od vnitřního koutku oka začínala stínování světle růžovým stínem Champagne přes odstín Marzipan, Milk Chocolate až po Triple Fudge. Stínování jsem pak zakončila jednoduchou černou linkou a přidala dvě vrstvy řasenky Dermacol - Devilash. 

Jednoduchý ale přitom elegantní vzhled make-upu pak doplní lesk od Lóréal Paris v odstínu 505 - never let me go, na který pro vás chystám velmi brzy recenzi. 

Outfit jsem složila z jednoduchých kratších šatů, malé kabelky a sandálků na podpatku, byly mým úlovkem v letních slevách v Mangu a kromě jedné svatby jsem pro ně zatím nenašla vhodnou příležitost ;). 

Ovšem tím to nekončí, ještě mě čeká dělání občerstvení a příprava zábavy, i když o tu s těmi správnými lidmi není nouze. 

Ale i tak. Mezi oblíbené zábavy v naší společnosti patří společenské hry nejlépe ty panákové a úkolové.

A pokud máte doma navíc například pastu nebo ústní vodu jako já teď od Signal, nemusíte ji používat jenom fádním způsobem, ale vymyslet pro ni originálnější využití ;). 

Užijte si poslední dny letošního roku! 

Zítra pro vás mám ještě jeden článek a pak.....na viděnou v novém a určitě skvělém roce 2016 ! :)





8 komentářů:

  1. Ty šaty jsou nádherné, Leni! Užij si poslední den v roce :) U nás jsou taky oblíbené panákové a úkolové hry, nejvíc srandy je vždycky u Activity :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :), a Activity vedou ! Jsou nejlepší ! :) Všechno nejlepší do nového roku Ani :).

      Vymazat
  2. Krásne líčenie, krásne šaty, nemám čo dodať. Krása :)
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné líčení :) ty šaty jsou vážně boží a krásně ti ladí s botkami a kabelkou a celkově se mi moc líbí zpracování článku a fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šaty jsou překrásné! Asi jsem se zamilovala do té barvy a budu shánět šaty na léto, které budou tuto barvu mít :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Peti moc děkuji, já na nich nejvíc oceňuji ten živůtek v podobě řetízku kolem krku, bižu moc nenosím a tohle je 2v1 :). Já se sehnala v Guess, tak držím pěsti ! :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...