pátek 29. ledna 2016

Hledání ideálního fénu na vlasy




Po zkušenosti s kde čím, jsem se rozhodla, že dalším drobným předsevzetím bude pořízení si kvalitního fénu na vlasy, díky kterému nebudu muset trávit v koupelně hodiny, než si vlasy zcela vysuším, jako tomu bylo prakticky do nedávna. 
Jenže kde takový fén vzít? 

Mé představy byly jasné! Musí být výkonný (samozřejmě), krásný - aby mě bavilo jej používat, jednoduchý na údržbu, nesmí mi vcucávat vlasy a hlavně musí být za alespoň relativně rozumnou cenu! Jinak ho nechci!

Nu, co dodat. Fén jsem si vybírala asi dva roky, mezi tím mi můj starých fechtlík zcela odešel. Párkrát si kucknul a už se nenastartovat.... a co mě nenapadlo lepšího, než si jako nouzové řešení sednout vždy s mokrými vlasy k topení, a počkat až to zafunguje ;). 
No sice to trvalo, ale zpravidla se po pár hodinách sezení kýžený efekt skutečně dostavil :). 
Pak stačilo přežehlit a bylo, ale komu by se tahle procedura chtěla aplikovat několikrát týdně že? 

A tak začalo být pátraní po sušícím parťákovi o poznání důležitější! 
Prošla jsem stovky recenzí, desítky porovnání a minimálně stejně tolik doporučení na to, jak si vybrat ten správný fén až jsem si vybrala!

6611E

Profesionální vysoušeč od značky Babyliss, který má rychlost vzduch 110 km/h...zdá se vám to jako nereálný údaj? Mně se taky zdál, ale ta rychlost ta je ohromná! Na vyfoukání mých dlouhých vlasů mi bohatě stačí 5 minut, navíc má fén Ionizátor proti nepříjemnému efektu elektrizování vlasů a vypadá tak krásně, že jsem se na něj několik prvních dnů mohla jenom dívat. 

Pořídila jsem si jej z oficiální české distribuce (link ZDE) takže jeho cena byla 1449 Kč. Což sice není nejmíň, ale rozhodně se tahle investice maximálně vyplatí. 
Navíc má fén vzadu šikovnou mřížku, takže vlasy nevcucává, netrhá a plní tím většinu mých požadavků!

Za mě je to rozhodně to co jsem hledala a vám jej mohu 100% doporučit ! :)









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...