středa 13. ledna 2016

Krémový lesk na rty od L´oréal Paris





Existuje jeden lesk, který mě za poslední dobu vážně oslovil, a tím je právě lesk z nové řady Xtreme Resist od Lóréal, a to konkrétně odstín č. 505 NEVER LET ME GO. 

Lesk má příjemnou, nelepivou, krémovou konzistenci. Příjemně, jemně voní, krásně se nanáší a ta barva ! Ta je skvostná !
Není příliš pigmentovaný, ale obsahuje hodně lesklých částeček, díky kterým vypadají rty vždy upraveně.
Nanáší se klasickou tyčinkou a je to určitě produkt, který stojí za vyzkoušení ! Dokonce bych řekla že je to jeden z nejlepších lesků od Lóréal, jaký jsem kdy vyzkoušela. 

Takže pokud hledáte nějaký produkt z drogerie, který stojí za vyzkoušení bude to určitě můj hlavní tip pro vás ! :)





Tip na líčení najdete -----> ZDE



Krásnou středu ! :)

6 komentářů:

  1. Moc hezká barva a neskutečně se mi líbí ty zlatavé odlesky. Jediné co, tak já fakt nesnáším lesky na rty. Bohužel se nějak nedokážu smířit s tou texturou :/

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barva lesku je naprosto úžasná. Mám podobný lesk od Macu a ten odstín je super.

    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá krásně, má super barvičku :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...