sobota 9. ledna 2016

Biotherm pro dokonalou pleť




Poslední dobou jsem nejen já propadla zkoušení různých pleťových olejíčků a zázračných sér na obličej....no dobře, nevyzkoušela jsem jich hory, ale z těch co jsem zkusila, jsem vždycky byla nadšená. 
Možná za to může i fakt, že mezi mými favority byly vždy miláčkové publika to jak z řad lékárenské kosmetiky, tak kosmetiky, která je běžně k sehnání v parfumeriích. 

Hrdinou dnešní recenze proto není nikdo jiný, než pleťový olej od Biotherm - Liquid Glow
Olejíček je určen jak pro denní, tak večerní péči o pleť, a ideální je jej nanášet přímo na vyčištěnou pleť, před použitím krému.
U mě v denní péči zastupuje místo séra na pleť, které se už nějakou dobu učím řadit do svého pečujícího rituálu. 

Ovšem každá z vás si pro něj může najít to nejlepší využití, například při večerní masáži pleti, nebo po použití čistící masky pro zklidnění a hydrataci. 

Každopádně LIQUID GLOW má nemastnou, lehkou, olejovou strukturu, díky které se krásně vstřebává do pleti. 

Nanáší se pomocí "pipetky" kterou určitě dobře znáte z jiných olejíčků, a díky které je nanášení rychlé a pohodlné.
Jemně a svěže voní, a práce s ním je radost. 

Olejíček dodává pleti svěží vhled, bojuje proti stárnutí, hydratuje a samozřejmě i pečuje. 

Po nanesení na pleti (a to ani na mé - smíšené) nezanechává mastný film, a poměrně rychle se do ní vstřebá.

Hned po pár použití si mě proto produkt uměl získat. Nejen že jeho nanášení trvá minutku, ale navíc jsem po použití měla pleť krásně hebkou, hydratovanou a připravenou na nanesení denního krému. 

Co mi ale v olejíčku chybí, je přítomnost nějakých vitaminů, minerálů nebo jiných výživných látek, kterými se při výběru kosmetiky nechám hodně ovlivnit, a které by mu v mých očích přidali ještě nějaký ten bod k dobru. 

I přes to však musím říct, je to rozhodně fajn produkt, který mě baví a který vám sama za sebe mohu doporučit. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...