středa 6. ledna 2016

VISIONNAIRE multikorekční krém





VISIONNAIRE krém jsem chtěla vyzkoušet dlouho, jenže k tomu nikdy nebyla vhodná doba, buď jsem měla krémů na rozdávání, nebo špatnou pleť. se kterou jsem nechtěla příliš riskovat. 

Ovšem doba nazrála a já se před pár týdny pustila nadšeně do testování multi-korekčního krému, který působí nejen na vrásky, ale také na rozjasnění, póry i rychlou regeneraci. 

Krém nemá hustou, ale spíše gelovo-krémovou středně hustou konzistenci, se kterou se hezky pracuje, rychle se vstřebává ale malinko mi přijde že na pleti tvoří film....proto jsem jej raději používala při večerní péči. Pro tu ranní si raději vybírám krémy, které mají ještě lehčí strukturu. 

Co se účinnosti týče, krém poměrně hezky hydratuje, neucpává póry, ale možná mi v něm chybí nějaká víc hojivá složka, možná už jsem moc náročná....ale nějaký minerál, nebo vitamín by neuškodil, zvláště v krému takového ražení. 
Po jeho použití byla pleť hezky hebká, a po pár dnech měla jednotnou barvu, začervenání mizelo a póry byly skutečně malinko méně nápadné. 

Suma sumárum to není produkt, ke kterému bych se asi chtěla vracet, byť úplným zklamáním, musím přiznat na rovinu, pro mě ale také nebyl.  






4 komentáře:

  1. Ať už vybírám v drogerii nebo na internetu, v poslední době volím bio krémy. Nedělají mi paseku na pleti, ani když jsou za 100 Kč, a tady podobným "moderním" záležitostem už tolik nevěřím :-) . Byly doby, kdy jsem se ze všeho v drogerii osypávala, tak asi tak :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...