čtvrtek 14. července 2016

Soutěž

A je to tady ! Soutěž pro všechny, kteří bojují s akné !


20 z vás totiž může vyhrát testovací set produktů, které jsou k boji proti akne přímo jako stvořené. 
A mě moc mrzí, že jsem na ně nepřišla mnohem dřív, když jsem s akné bojovala také jako lev. Nu co. Každopádně vy si alespoň to čekání na výhru můžete zkrátit čtením o mém osobním boji ----> O MÉM AKNÉ



A co proto musíte udělat? 

1. Stačí je být pravidelným čtenářem blogu. 

2. Napsat pod článek komentář s kontaktem na vás (A!) jedním tipem, který vám pomohl při boji s akné.

+ (pro větší šanci)

3. Sledovat FB stránky blogu ZDE 


20. 7. pak vyberu 20 štastných výherkyň. 
Držím pěsti ! :)


37 komentářů:

  1. http://rorysek.blogspot.cz/
    Při boji proti akné mi pomohla věc, kterou bych doporučila i těm co akné nemají, a to je gel pro intimní hygienu Lactacyd. Má tak šetrné složení, že i když mám třeba nějakou ránu na těle, která začne hnisat, hned po něm sáhnu a hojení je jedna báseň :)

    OdpovědětVymazat
  2. V poslední době zkouším na akné tea tree olejíček a pecka. Nechápu, proč jsem po něm nesáhla už dřív :( Nikie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tak to je něco pro mě! S akné stále bojuji, takže ověřený tip žádný nemám. Nicméně používám čisticí kartáček a přešla jsem na šetrnější produkty :)
    Sleduji tě přes GFC jako Katherine Sýkorová

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, to by se mi hodilo, protože s akné dobojovávám (snad!!!)... neměla jsem nikdy to klasické, ale dělaly se mi cysty (bouličky, co nejdou mačkat, bolí, zajizvují se), ještě se mi občas nějaká udělá, ale je to mnohem lepší. Bohužel u mě to bylo hodně o stresu a nervech, takže jsem na ten boj musela komplexněji. Kromě hlavy jsem si srovnala i odličovací a pečující rituály - micku už jen na oči, obličej olejem, pak naprosto božskou micelární pěnou právě od LRP a dočistit vodou bez alkoholu (!) od Mixy... a je to opravdu znát, že se ta pleť hojí :). V zásobě mám atb od kožařky, ale už snad nebudou potřeba :)

    littlegem@seznam.cz a blog sleduji pod tímhle profilem a na FB jako Little Gem

    OdpovědětVymazat
  5. Tak pokud to má být jen jediná rada, tak je to hlavně večer důkladné odličování, i když třeba nepoužíváte make-up. A nespoléhala bych se jen na micelárku, opravdu poctivě nejdřív odlíčit oči, pak mlékem nebo olejem zbytek, pak gelový čistič a nakonec tonikum, nejlepší jsou exfoliační kyselinová, ale jsou dost drahá, teď používám Pixi Glow nebo Clinique.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelá súťaž, ale problém s akné (našťastie) nemám :) Preto prenechám šancu iným, ktoré to naozaj potrebujú :)
    Ak môžem prihodiť pár tipov.. tak určite je treba pleť čistiť aj ráno, aj večer. Mne osobne sa osvedčil produktový rad od Oriflame s čajovníkom, taktiež produkty Pure skin od rovnakej firmy, aj keď obsahujú alkohol.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  7. Mne pomohlo paradoxne hlavne sa kremovat, co som na strednej nerobila - neviem preco :D A proste pravidelna starostlivost. Ten gel effaclar som pouzivala dost dlho :)
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Super soutez, me pomohl celkem Sudocrem, ale ted mi prijde, ze uz tolik nepomaha, tak hledam neco noveho :-)

    GFC : Jeanette
    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Super soutez, me pomohl celkem Sudocrem, ale ted mi prijde, ze uz tolik nepomaha, tak hledam neco noveho :-)

    GFC : Jeanette
    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Pekná súťaž, výrobky La Roche-Posay by som veľmi rada vyskúšala :) Na začínajúce akné v mladšom veku mi celkom pomohol Eucerin, teraz mi problematické miesta zachraňuje lokálny krém na akné z Mary Kay, plus používam prípravky určené na problematickú pleť, snažím sa pleť dostatočne hydratovať a tiež jej dodať energiu.
    GFC a FB: Klaudy's enjoyment
    klaudysenjoyment@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. S akné jsem nikdy dřív problém neměla. Bohužel jsem to poznala až poslední dva roky na vejšce a to při každém zkouškovém, když jsem ve stresu. Zaručený typ žádný nemám, ale co mi příjde suprové je peeling od Garnieru - Pure activ.
    GFC a FB: Petra Škraňková
    e-mail: Skrankova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. akne jsem mela hlavne v puberte, ted uz je to jen prilezitostne. nevim o zadnem produktu, ktery by to vazne resil, na me nejvic funguje dlouhodoba pece - cisteni, hydratovani, racionalni strava apod. porad dokola. m.radkovicova(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. GFC - Diary of Girly Things
    FB - Jana Pelíšková
    diaryofgirlythings@seznam.cz
    Vyloženě ověřený tip bohužel nemám, protože zatím jsem nenašla nic, co by opravdu pomohlo, ale rozhodně je za mě důležité každé ráno a večer pleť opláchnout vodou a pečlivě vyčistit + použít nějaký hydratační krém. Bez toho by se v boji proti akné podle mě obejít nedalo. :)

    OdpovědětVymazat
  14. GFC Čokoládová Sabbi
    FB-Sabina Nováková
    novakova.sabina95@gmail.com
    Já snížila konzumaci čokolády, zvýšila přísun vody a začala pleť celkově víc hydratovat zvenčí i zevnitř. Určitě to chce taky sílu pozitivního myšlení. Zní to primitivně, ale dělá to divy. Teď beru antikoncepci s hormony pro lepší čištění pleti takže tak.

    OdpovědětVymazat
  15. na akné nemám nějaký speciální tip, jen to co psali už i ostatní- důkladné čištění, kvalitní přípravky určené pro boj s akné a nepropadat z toho depresím :-D MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. GFC a FB Kateřina Výmolová
    blogbeautybyk@gmail.com
    Na akné mi pomohla pravidelná péče o pleť arganový olej, zinková mastička a uhlíkové mýdlo.
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Leni, tak tato sutaz ma dostala. A co mi v boji proti akne pomohlo? Prave rada Effaclar, najma serum Duo+. Tiez mi nikdy nic nepomahalo a tak som raz investovala do tychto produktov a akne mi krasne zmizlo, aj jazvicky. Mne ale tato rada plet dost vysusa, preto v noci pouzivam kokosak, ktory mi akne nezhorsuje a plet vyzivi. Ak by som mala povedat, preco by som mala vyhrat ja, tak prave preto, ze uz rok mam toto serum doma, velmi si ho setrim, lebo ako student si nemozem dovolit kupovat ho pravidelne a uz mi dochadza.... tak sa snad postasti a vdaka tebe budem mat opat plet v poriadku :-) niky.kostkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. Mně dost pomohl čistící kartáček a péče od A-dermy :)
    slovakova.anna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Skvelá súťaž :) Mne pri boji s akné momentálne najviac pomáha medová maska, ktorú nanesiem na tvár na nejakých 30-40 minút. Ten správny prípravok som zatiaľ nenašla, preto som sa rozhodla zapojiť aj do tejto giveaway.
    monicanoir.personal@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Tak tohle je soutěž přímo pro mě. Po vysazení HAK, těhotenství a porodu mám pleť v šíleným stavu, nikdy jsem na akné moc netrpěla, ale po této hormonální smršti jsem jako škrabka na brambory. A moje rada? Akné není záležitost jen vnějšku (čištění, krémy), ale především vnitřku, takže dodržovat zdraví životní styl a mě konkrétně pomáhá pupálkový olej, který pomáhá udržovat ženské hormony v rovnováze a užívání zeleného ječmene, doporučuju ;-)
    nikkyna03@gmail.com
    fb: Lenka Osičková

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj. Rada sleduju clanky o akne a peci o plet, když jsem uvidĕla tento článek, hned jsem se potĕšila a ráda se poďĕlím o menší rady a triky. Akné řeším od své puberty, tento rok mi bylo 21 a jsem zoufala. Rada zkousim nove a nove veci, které by mi mohli pomoci a konecne byt přínosné pro moji pleť. Akné mĕ netrápí jen na obličeji, ale také na dekoltu a pažích. Musím říct, že me znepokojuji i jizvy, ktere vznikaji na me kuzi. Proto v lete nenosím natelniky a spise se zahaluji. Dost mĕ to trapí a zatím jsem se s tím nesmířila. Nevím, kde dĕlám chybu. Snažím se přes to přenést, ale nedaří se to. Proto jsem stastna, že se na trhu objevuji nove produkty, ktere by mohlý moji situaci vyřešit a mohla bych se s radostí dívat do zrcadla. Ovšem přesdd nĕjakou dobpu jsem narazila na super vĕc, která se nazývá jarišova voda, ktera se da sehnat za par korun v lekarne. Vzdy si s ni vycistim plet, dekolt i paze kazde rano i vecer .... kdyz se mi chce a jsem doma, tak i pres den. Musím říct, že mi v rámci možností pomohla a postupnĕ se začíná moje pleť mĕnit k lepšímu. Dalším pokladem v mé sbírce jezelený jíl. Je to dokonalá vĕc, která se dá zakoupit taktéž v lekarnĕ. Dĕlám si z nĕj masku, vždy jej smíchám s vodou a vytvořím kašičku a aplikuji na tvář prsty. Působit jej nechávám individuálnĕ podle toho kam se chystám a zda jsem doma celý den. Myslím si dokonce, ze čím dýl, tím líp. Přece je to přírodní produkt, který neuškodí. Doufám, že se mi moje pleť zlepší a zvedne sebevĕdomí, které se díky tomu rapidnĕ zmensilo. Proto bych byka stastna, kdybych si mohla takove pripravky vyzkouset. Kontakt: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. u mna najvacsia zmena nastala ked som vysadila mlieko a vsetky mliecne vyrobky trvalo to viac ako 3 mesiace a parada a teraz dolepsujem plet s pripravkami ktore obsahuje glycoli acid toto su pre mna top veci co zabrali
    GFC Aelin
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Velice milá soutěž. Mě, ikdyž je mi 24 let, stále trápí akné, snažím se spíše nad akném výzrat nějakou tou přírodní léčbou, protože za těch pár let, jsem už vyzkoušela několik výrobků a nic. Avšak mým asi nejlepším pomocníkem je heřmánek, je známo, že má velice hojivý účinek. Využívám ho tímto způsobem, koupím si drcený heřmánek v lékarně, a ten si nasypu do hrnce a zaliju vroucí vodou, poté se nad ním nakloním a přikryju ručníkem a jakoby se nad ním napařuji, né že jen to otevře póry a nečistoty se dostanou ven, tak mi to i poléčí vzniklé pupínky. A dalším tipem je to, že pěstujeme doma Aloe Vera, takže si večer utrhnu lísteček a tou štávou z něho si potřu celý obličej :)
    Budu ráda, kdyby se na mě štěstí usmálo, můj kontakt: ondrejova.petra490@seznam.cz (jméno: Petra Ondřejová)
    Přeju krásný zbytek dne :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj me akne trapi uz dlouho a vznikla mi i perioralni dermatida,ktera se mi leci jeste hur nez samotne akne , muj tip je pastaVitella Ictamo ktera mi pomaha na akne i dermatidu. Kontak : tersuu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj me akné trápí dlouhou dobu loni jsem byla u kožní lékařky, která mi řekla, že jsem došla včas. Mé akné je jako na houpačce někdy je to lepší jindy zase se to zhorší. Nedávno jsem měla i antb. protože se mi neskutečně osypala záda. Doktorka mi doporučila čistění pleti v nemocnici což zabralo cca. na 3 týdny alespon trochu mi to pomohlo což jsem velice záda. Momentálně mám Zineryt takovou udržovací fázi.
    mag.jelinek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Jediné, co mi vždy pomůže je přestat jíst tzv. Junk food/ prasárničky, dobře odličovat a více spánku.
    Proto bych ráda našla nějakou kosmetiku, která vážně funguje. :-)
    Pěkný den!

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, osvědčil se mi konopný olej a důkladnější čištění. Protože vím, že čokoláda mi akné ještě zhorší, snažím se jí vyhnout (ale jen do té doby, než se mi pleť dostane do normálu:))
    nikola.novackova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, me pomohlo těhotenství 😀 Ale taky urcite nenipat, čistit a nejíst sladké.
    Jsem zvedava po porodu
    Andrea.kozlerova@seznam.cz
    Fb smilehome

    OdpovědětVymazat
  30. Jé, to je super :) Mně se vždy pomohla míza z aloe vera, nebo jsem si to tak různě mixovala a dávala na obličej, to bylo vždy moc fajn :)
    maladominika14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Mně se osvědčila řada Antiakné od Bione, zejména čistící jíl :)
    H.Mlcakova@seznam.cz
    FB: Hana Mlčáková

    OdpovědětVymazat
  32. No bezva! Já používám tea tree olejíček, když mi nějaký pupínek vyskočí. Ale myslím, že tahle kompletní péče bude mnohem účinější! Sleduji jako Klára Komrsová přes oboje, k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Na mé akné zabíral jedině Tea tee olej. Krásně mi kne vysušil a pak vyhojil bez jizviček.
    Na fb tě sleduji jako Lenka Špryslová
    e-maiul:spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Hlasim odber! :) I kdyz na ig odebiram uz daavno.
    Trpim hormonalim akne a je to beh v podstate na cely zivot. Nekdy je plet lepsi, nekdy horsi - s tim jsem se musela proste srovnat. Nekdy to neresim, nekdy jsem z toho nestastna... Nejvice mi zabiraji kremy z lekarny na problematickou plet, mam zkusenost s Biodermou. Dost dulezity je nic nenipat a nezkouset vymackavat. Taky se snazim nesahat si na oblicej.
    amyle@ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Zdravím Leni :) Pomohla mi právě řada Effaclar, kterou používám přes měsíc a už mám v každém produktu jen ždibínek. Proto by se právě šiklo nové balení :). Výsledky jsou znatelné-pleť mam hladkou, póry menší a když si umyji pleť tímto gelem, tak mám úplný pocit čistoty. Sonulka.Racova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...