sobota 4. března 2017

Jarní update od Essence



Silně pochybuji, že byl nějaký jarní update značky Essence víc našlapaný než tenhle. Já z něj navíc vybrala 5 produktů, které mě oslovily doslova na první pohled.


1. GELOVÉ OČNÍ LINKY

Prvním produkt je dle mého absolutní pecka ! Jsou jím gelové oční linky, které se nanáší pomocí štětečku, a v tubě jsou jakoby v houbičce díky které si na štěteček nanesete vždy jen tolik produktu, kolik skutečně potřebujete. Navíc je barva krásně sytá a vydrží.
Pokud bych měla produkt bodovat dostal by 10 bodů a hvězdičku navíc, protože tohle se vážně povedlo !

Díky němu zvládnu totiž i já dvojitou linku, která dokáže perfektně oživit běžné denní líčení.

dvojitá linka na vnějším koutku oka v celé své kráse

2. ŘASENKA VOLUME STYLIST 

Že se řasenky Essence mnohdy vážně vyplatí je už stará známá věc. Já hned vyzkoušela novinku, která má gumový kartáček s krátkými štětinkami, které jsou ideální pro líčení kratších řas bez výrazného slepování. Navíc řasenka perfektně přilne na řasy a vydrží bez problémů celý den.
Jedinou výtku mám k odličování, které i dvoufázovým olejovým odličovačem trošku oříšek. 

řasenka v akci




3. PALETKA

Dalším produktem, který mě zaujal byla paletka s konturovacím pudrem, tvářenkou a rozjasňovačem

Upřímně, konturovací pudr je na mě jako na brunetu hodně světlý, ale myslím že světlejším typům by mohl vyhovovat. Barva je matná a ne moc výrazná, takže já ji osobně využila spíš jako oživení při líčení tváří. 
Tvářenkakrásnou broskvovou barvičku, která je ideální na jaro. Je mírně lesklá a poměrně hezky pigmentovaná. Při nanášení je trošku prašnější, ale produktu v této cenové kategorii se tohle dá jako chybička s čistým svědomím odpustit. 


Rozjasňovač je velmi málo výrazný. Ovšem oceňuji na něm to, že neobsahuje velké třpytky takže po nanesení vypadá velmi přirozeně. 

S celým produktem se moc hezky pracuje, ale s výdrží moc nepočítejte. Už po pár hodinách se tak nějak vstřebá do nenávratna. Na druhou stranu, jaro si přece žádné velké líčení nežádá a svěží vzhled je IN napříč všemi módními trendy !

zleva rozjasňovač, konturovací pudr a tvářenka


4. ROZJASŇOVAČ

Předposlední produkt je spíš taková srandička. Ale umí zaujmout na první pohled. PRISMATIC RAINBOW je rozjasňovač, který zcela vybočuje z tradiční barevné škály, která je k dostání od různých značek v různých provedení. 
Barevné provedení, které nese název "be unicorn", totiž obsahuje barvičky jako je modrá, červená, oranžová a žlutá. A i když vypadají nepoužitelně jsou tak jemně pigmentované, že se s nimi dá pohrát a po nanesení produktu si vyjít třeba na jednorožčí párty :).

S rozjasňovačem se celkem hezky pracuji a po nanesení na pleť je skutečně znát, kam přesně jste produkt nanesli. Umí se totiž vážně třpytit :). 



5. LAK NA NEHTY S KUKUI OLEJEM

Poslední produkt, který mě ihned po vybalení zaujal byl lak na nehty s obsahem KUKUI olejíčku v odstínu 05 love and care. Kukui olej je vynikající pro své hydratační vlastnosti a u nás jsem na něj v kosmetice snad ještě nenarazila. Až u tohodle laku. Barva laku je krásná a hezky sytá, a to hned po nanesení první vrstvy. Bohužel výdrž laku byla špatná....nevím jestli jsem tím prokletá, ale laky Essence mi na nehtech prostě nikdy dlouho nevydrží, a to jim dávám pravidelně šanci si napravit reputaci. 



A to by bylo pro dnešek všechno. 
Všechny produkty z dnešního články seženete na e-shopu www.kupkosmetiku.cz nebo v drogeriích. 

Budu ráda když mi napíšete jestli vás něco z Essence novinek zaujalo a brousíte si na ně zuby, nebo jestli vás aktuálně láká k vyzkoušení ještě něco uplně jiného.

22 komentářů:

  1. Tak tá linka vyzerá super!! Určite sa po nej pozriem v drogérke. A moc sa mi páči aj ten dúhový rozjasnovač. Mám rada takéto crazy veci. A konečne je niečo takéto aj v drogerkách!!

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  2. Taky si myslím, že ze všech updatů je tenhle nejvíc vydařený :) Mám docela ráda paletky s očními stíny, a proto určitě nepohrdnu možností si jí sama namíchat :) A jednorožčí rozjasňovač musím mít už proto, jak strašně šílenej je :D♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  3. Ten rozjasňovač je zajímavý, ale asi bych si ho sama nepořídila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím že pro něj najdu i jiné využití než rozjasňovač, například jako oční stíny :).

      Vymazat
  4. Letos se jim ty novinky vážně vyvedly :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Také už jsem okukovala a musím říct, že linky se jim hodně vyvedly! :-)

    Inka Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
  6. Znacku essence mam rada a dost me zaujaly ty linky a rozjasnovac :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tento update sa im podaril. Vyzerá to všetko fajn ale mňa to momentálne necháva chladnou 😉 Jedine čo by som vyskúšala by bola asi ta linka 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do ní určitě běž, ta vážně stojí za to ! Navíc za cenu, za jakou je k dostání je to jako za pusu ! :)

      Vymazat
  8. Mám doma taky lak a drží fakt mizerně a hodně dlouho mi i schnul
    jinak ten rozjasňovač mě tak trochu děsí ..modrá, žlutá, červená nevím jestli je zrovna dobrej nápad....:)

    http://beautybookbyhana.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Essence mávajú krásne limitky. Ja stále čakám, že uvedú tie krásne štetce čo raz boli, ale to asi čakám márne.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...