středa 1. března 2017

Trendy šperky pro rok 2017




Někdy se vám do jednoho šperku vejde celý svět, a jindy s jedním šperkem můžete celý svět procestovat.
Ať je to jakýkoliv případ, tak jedno, jestli je trendy nebo ne. Každopádně pro dnešní článek jsem si připravila pár tipů na "šperkové evergreeny", které mají své místo i v trendech pro rok 2017.


Musím se přiznat, že jsem dříve nebyla velkou milovnicí šperků, nicméně čím jsem starší, tím více a častěji po nich pokukuji, a to ať v klenotnictví, tak na různých e-shopech.

Kdo můj blog sleduje už nějakou dobu ví, že co se šperků týká miluji jednoduchost a jemnost.

Přesně tomu odpovídá i jeden z trendů pro rok 2017, podle kterého je pro tyto požadavky přímo ideální spojení perel a stříbra, nebo bílého zlata.
Osobně jsem do těchto kombinací tak nadšená, že mám ve sbírce hned několik kousků.

Díky tomu jsem si vybrala náhrdelník z e-shopu Eppi, který kromě něj nabízí kupu krásných šperků, ze kterých si troufám říct, vybere každá z nás :).
Navíc vám šperk přijde zabalen do pohádkové balíčku, díky kterému jsem se při rozbalování cítila jako skoro jako princezna :).
Myslím, že takový balíček si jednou za čas zasloužíme každá, a pokud jste ještě ten svůj nedostaly, pak je nejvyšší čas si udělat radost ---> KLIK.

Já už ten svůj pro radost doma mám :). 








16 komentářů:

  1. Od této značky mám naušnice s červenými kameny, ale moc je nenosím, protože se mi skoro k ničemu nehodí. Všeobecn ěmám perly docela ráda a vypadá to pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si je poslední dobou tak oblíbila že je nosím stále a ke všemu a jakto že se nehodí? :/ To je škoda.....

      Vymazat
  2. Perličky jsou nutností, a trendy budou vždy. Je to prostě klasika, která se neztratí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo jsme ráda že jsem na to přišla včas ! :) Stojí to za to ! :)

      Vymazat
  3. Krásné ♥ Také mám ve špercích ráda jednoduchost a jemnost, vypadá to ženštěji :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  4. Perly jsou skvělé. Mám jednu přímo z továrny na Mallorce, kde se výrobou šperků z perel zabývají a nedám na ni dopustit. Je to dokonalý doplněk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juuu tak ta musí být ! Šperky s něčím spojené jsou krásné, to se z nich pak stanou takové talismany skoro :).

      Vymazat
  5. Tie sú nádherné. Nech sa ti skvele nosia :)

    Flung out of space

    OdpovědětVymazat
  6. O Eppi som už počula aj som si nie raz prezerala ich ponuku :) Tieto šperky sú krásne - najviac náhrdelník :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  7. Perly moc nenosím, ale když už je příležitost, tak je mám ráda-je to ověřená klasika, která se ve společnosti neztratí:-)))
    Inka Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A navíc nepůsobí kýčovitě v jakékoliv kombinaci, což je jejich obrovský benefit.

      Vymazat
  8. Perly mám taky moc ráda a to nejen ty klasické, bílé. Podle mě patří mezi nadčasové doplňky a z módy nevyjdou nikdy! :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...