úterý 7. března 2017

Sérum na konečky vlasů


Existují produkty, které pravidelně a ráda používám a když zapátrám v historii zjistím, že jsem se vámi o ně ještě nepodělila. 

Jedním z těchto případů je i tohle sérum na konečky vlasů, které si (alespoň tedy za mě) zaslouží samostatnou recenzi. 

Mám jej ráda díky: 

1. praktickému obalu, který se vejde i do tašky na prodloužený víkend
2. příjemné ovocné vůni
3. praktickému dávkovači
4. hutné konzistenci, která se do mých vysušených konečku hezky vstřebá a umí je hydratovat
5. dostupnosti v každé drogerii a příjemné ceně

Sérum má hutnější konzistenci proto asi nebude úplně ideální pro ty z vás, které mají jemné vlasy, ale na ty mé je to za cenu, za jakou jej pořídíte, balzám. Který se vyplatí používat pravidelně po každém mytí. 



11 komentářů:

  1. Já teď používám olejíček od Dove a jsem spokojená :) Krásně voní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ze které řady? Taky mám doma jeden na vyzkoušení, jestli to nebude čirou náhodou stejný jako máš ty :).

      Vymazat
  2. tento olejček som používala dávnejšie a bol skvelý :) hlavne jeho príjemná vôňa :) teraz používam od Elseve, ktorý nie a nie minúť :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elséve jsem minula teď nedávno, ale pravda že mi vydržel také strašně dlouho ! :)

      Vymazat
  3. Jé, to je škoda. Tenhle přípravek se mi moc líbí, ale mám hodně jemné vlasy, tak bohužel asi nic :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru na ty zkus spíš něco lehčího, nebo jsou ještě celkem fajn takové ty olejové séra od Gliss Kur znáš? :)

      Vymazat
  4. Ten by prospěl těm mým jemným vlasům :) vypadá dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá hezky a lákal mě už hodněkrát, ale právě tím, že je hutnější jsem si ho domů nikdy nedonesla :) Je dobře, že ti vyhovuje :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pravě ty hutnější na konečky můžu, moc můžu ! :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...