neděle 26. února 2017

NYX sladké stínění


NYX asi nemusím dlouze představovat a jejich stíny už vůbec ne. Pro dnešní líčení jsem si vybrala rovnou 3 barvičky. 


Dvě z nich jsou novinky v "kalíškovém" provedení a třetí v lahvičce jako pigmenty. 

Na první pohled jsou to odstíny, které jsem si ve vzájemné kombinaci dokázala představit jen ztěží, a už vůbec ne na běžné denní líčení, ale jak se říká, zkusit se má všechno, a tak jsem nelenila a jako základ jsem použila prismatický stín v barvě VOODOO, který na první pohled působí barevně jako světle hnědá s odlesky, ale po nanesení na víčko jde do velmi světle hnědé s nádechem do oranžova. 

Od středu do konce vnějšího víčka jsem pak nanesla taktéž prismatický stín v neskutečně cute barvě, která má název VOLATILE, a je to krásný fialovo-růžový stín. 

Asi nemusím zmiňovat, že s oběma se velmi dobře pracuje, krásně se nanáší, na víčko přilnou, ale bez podkladové báze celý den nevydrží, takže při líčení jbázi doporučuji použít. Nejen, že dá barvám ještě více vyniknout, ale pak nemusíte mít strach o to, že by vám líčení nevydrželo :). 

zleva PIG, VOLATILE, VOODOO
Pro oživení líčení jsem do středu pohyblivých víček nanesla modrý pigment v odstínu PIG, který líčení oživí, ale velmi přirozeným způsobem. - >TIP -> Všem hnědoočkám pro dnešek vzkazuji, nebojte se modré, umí vypadat vážně dobře ! :)



21 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Je a hlavně je to odstín, který umí překvapit ! :)

      Vymazat
  2. Odtieň Voodoo je fakt pecka, určite sa po ňom pozriem :)

    OdpovědětVymazat
  3. mne sa páči ten ružový odtien :)

    OdpovědětVymazat
  4. použila si ich naozaj pekne jemne, a to je super, že sa dajú použiť aj takto, ale aj do naozaj výrazného líčenia :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). NYX je známý spíš pro své užití na extravagatní líčení, ale já jej miluji i na běžné denní nošení ! :)

      Vymazat
  5. Priznám sa že farby ma samé od seba vibec nezaujali ale keď to vidím takto skombinované na oku vyzerá to krásne! Jednoduché a decentné! Krásne
    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  6. Tie tiene su uplne perfektne, take nezvycajne farby :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  7. Do modré bych se nepouštěla, ale ostatní odstíny vypadají přirozeně a o se mi líbí :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z modré měla zprvu také strach, ale v kombinaci s tou růžovou je skvostná ! :)

      Vymazat
  8. Tak zrovna kombinace růžové a modré bych se fakt bála, ale vyšly z toho skvěle :) Voodoo je naprostá pecka! ♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  9. ten hnedý tieň je krááásny, modrý pigment mám od nich tiež a je peckový :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. A na svěží jarní líčení to bude ideální společník ! :)

      Vymazat
  11. Jsou nádherné, ale stíny moc nenosím, jinak bych si je pořídila !:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...