pondělí 20. března 2017

RTĚNKOVÝ UNIKÁT


Jestli mě něco od Avonu vážně baví, tak to budou asi rtěnky. Vždycky totiž přijde s nějakou, která mě zaujme. A to jak barvou, obalem, cenou nebo tím, co by měla zvládnout.





Není to tak dávno, co jsem na "avonový" rtěnky pěla chválu, a dnes budu zase. (KLIK) V šuplíku jsem totiž objevila jednu, jejíž barva mě jednoduše dostala do kolen. 

Abyste pochopily co se vlastně stalo....přerovnávala jsem si věci ve skříni, a na jeden víkend u mě v pokoji zavládl absolutní chaos. Jenže i přes to jsem pro vás chtěla připravit fotky na pár článků, a abych vše doladila, potřebovala jsem rtěnku....a v tu chvíli se mi tahle dostala zázračně po ruku. 
Barvy jsem si ani moc nevšímala...až při úpravě fotek. A tehdy jsme staly velkými kámoškami :). 

Rtěnka má příjemnou máslovou konzistenci, je hezky hydratační a barva Calypso je U-N-I-K-Á-T-N-Í ! Je to taková nude růžová :). 

Produkt z kolekce shine burts, kde jej najdete pod názvem tužka na rty a zpravidla se její cena pohybuje okolo 99 Kč, a za tuhle cenu to není kup ale investice ! :)

Podle mě je tahle rtěnka ideálním mezistupněm mezi tónavým balzámem na rty a vysoce krycí rtěnkou.

Navíc je, jako bonus, balena do krásného obalu, který nezabere příliš místa, a tak se pohodlně vejde do každé kosmetické taštičky. 





Pokud jsem vás na rtěnku alespoň torchu nalákala, tak ji berte hned co na ni narazíte, protože vážně stojí za to ! :)



14 komentářů:

  1. Vypadá to fajn, líbí se mi to a líbí se mi i ten obal :)

    OdpovědětVymazat
  2. Avon rtěnky umí!! Mám jich asi 25 a jsem nadšená a miluji každou z nich. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Avon rtěnky jsem kdysi měla a byla jsem s nimi spokojená, ale v poslední době na ně neslýchám pěkné věci. No, asi budu muset osobně vyzkoušet :)

    Inka Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude nejlepší :). Právě na tyhle jsem četla jen samé pochvalené recenze, ona to je asi kolekce od kolekce :).

      Vymazat
  4. Já jsem Avon nikdy nezkoušela, ale měla jsem super zkušenosti třeba s Essence, které nestály ani 50 Kč a výdrž měly neuvěřitelnou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono záleží co ti sedne :). Já od Essence miluji spoustu věcí ale rtěnky mi vždycky připadly málo hydratační, na ty moc nejsem. Na druhou stranu barva byla super :).

      Vymazat
  5. Hmm vypadá zajímavě, budu se muset po ní podívat. :)

    Medvědova slečna

    OdpovědětVymazat
  6. Rúže od Avonu milujem, skvelý článok :)

    OdpovědětVymazat
  7. najskôr pozerám, že toto bude nejaká drahšia značka, a potom že fakt Avon? :) tak to je super, že aj od nich vie byť takáto topka :) ten odtieň ti naozaj veľmi pristane :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...