čtvrtek 23. března 2017

Jak na čistění štětců (aneb postup v 5-ti krocích)


S příchodem teplejších jarních dnů mám tendence všechno čistit, uklízet a třídit. Byť to po většinu roku flákám, na jaře si dávám záležet. A tak neunikl řádnému čistění ani můj arzenál kosmetických štětců.


Naštěstí jsem k tomu měla dva príma pomocníky. Šampon na čistění štětců od značky ECOTOOLS, která právě kromě skvělých štětců za dobrou cenu nabízí i produkty pro jejich údržbu.

Šampon je bez obsahu ftalátů a parabenů, bez výrazné parfemace a krásně ze štětců smyje všechny nečistoty od make-upu, pudrů i pigmentovaných stínů.

Jeho použití je stejně jednoduché jako použití běžného šamponu na vlasy. 
1. Já jej vždy nanáším na hřbet ruky a namočeným štětcem šampon na hřebu ruky jemně napěním. 
2. Zapracuji produkt do štětce.
3. Poté důkladně (nejlépe pod tekoucí vodou) šampon vymyji. 
4. Vymačkám přebytečnou vodu.
5. A na závěr nechám vyčistěné štetce oschnout ve vodorovné poloze na osušce nebo topení.

Musím říct, že mám šampon moc ráda. Nejen že nenechá na štětcích mastný film, krásně je vyčistí ale po vyčistění nejsou štětce nijak navoněné a nedráždí ani při nánáší produktů v citlivých oblastech, jako například kolem očí :). 
Dooručená cena šamponu je 229 Kč. 



A byť je šampon vážně moooooc fajn a povedený produkt, zdaleka nemá (praktičností a jednoduchým použití) na tyhle čistící ubrousky.

Fungují stejně jako vlhčené nebo odličovací ubrousky s tím, že jsou napuštěny "šamponovými" látkami a určené také (primárně) na čistění štětců na cestách. Ale pro lenochy, jako jsem já, jsou ideálním pomocníkem na rychločistění kdykoliv :). (ideálně po každém líčení)
Prostě jednoduše vezmete ubrousek z balení a štětec jím co nejdůkladněji vyčistíte. 
Doporučená cena ubrousků 199 Kč. 

Oba produkty si můžete koupit drogeriích DM, nebo objednat na e-shopu ZDE nebo ZDE, a přihodit k tomu rovnou pár novinek z dílny Essence, a jestli netušíte které stojí za to, mkrněte na článek KLIK :). 





 

A co vy ? Už máte štětce vyčistěné a v pořádku? :)

18 komentářů:

  1. Priznám sa, že v tomto som tak trochu rebel a na štetce používam tuhý šampuk od Navie :D

    Flung out of space

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt ? Tak to jsem ještě neslyšela, ale pokud ti to takhle vyhovuje, tak proti gustu žádný dišputát :).

      Vymazat
  2. Postupujem nejako podobne, štetce sa snažím umývať po každom líčení. Minimálne ten na make-up čistím fakt každý deň a používam na to hlavne detské šampóny. S nimi sa mi štetce čistia najlepšie.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to takhle řešila, než jsem měla šampon na štětce :).

      Vymazat
  3. Já také používám ubrousky :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. tie obrúsky sú super...ja štetce čistím klasickým šampónom rovnakým postupom :) ale chcela by som nejaký dezinfekčný sprej alebo niečo podobné :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je za mě rozhodně nezbytnost ! Taky se teď po nějakém koukám, když budeš mít nějaký tip - sem s ním.

      Vymazat
  5. tak tento clanok mi prisiel velmi vhod, presne prave teraz hladam nieco na cistenie stetcov :) dakujem za tip :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nneí zač, rádo se stalo, doufám že budeš spokojená minimálně tak spokojená jako já :).

      Vymazat
  6. Zrovna dneska jsem štětce myla :) Akorát já teda používám na mytí normální dětský šampon, a jako rychlovku desinfekci na kapesník, a to se mi osvědčilo nejvíce...

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  7. Ty ubrousky jsem viděla :) Já je čistím klasicky dětským šamponem a nebo čističem od Ebelinu :)

    OdpovědětVymazat
  8. veľmi pekné fotky :) ja ich čistím s bežnými mydlami či svojimi šampónmi :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  9. To vypadá jako produkt pro někoho, kdo čistí štětce jednou do roka a pak nadává, že to mýdlem na ruce nejde :D díky za tip. Jak jsem řekla, trochu to flákám, ale když už, tak myji čím se dá, obvykle mýdlem na ruce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D ajajaj tak to zkus todle, je to prímá vychytávka :). Navíc ty ubrousky jsou pro úplně největší lenochy a nejpraktičtější produkt na čistění ever !

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...