pondělí 13. března 2017

NUXE ranní péče o pleť



Značka NUXE je známá (alespoň tedy pro mě) díky svým úžasným olejíčkům jak na tělo, na vlasy i na pleť. Proto když se objevila možnost otestovat další produkty z jejího repertoáru, velmi ráda jsem tuto možnost přijala. 

Prvním z produktů, který jsem testovala, je protivrásková péče NUXE NUXURIANCE ULTRA - OCHRANNÝ KRÉM S SPF 20/ PA +++, která je určena zejména pro vyšší věkovou skupinu. Bojuje proti známkám věku. Zejména se zaměřuje na předcházení vzniku a redukci vrásek způsobených UVA a UVB zářením, povolené pleti, i vzniku pigmentových skvrn.


Krém je díky své velmi lehké krémové konzistenci určen pro všechny typy pleti. Těm, kdo mají pleť spíše smíšenou poslouží perfektně jako denní krém, ovšem pro ty z vás, které máte pleť sušší, může být perfektním podkladem se sluneční ochranou pod hydratační krém. 



Krém má nevýraznou parfemaci a velmi pohodlný aplikátor, díky kterému si vždy naneseme na pleť a dekolt jen tolik produktu, kolik skutečně potřebujete. 

Je to perfektní produkt, právě na toto období přechodu ze zimy na první jarní sluníčko pro všechny, kteří bojují s vrásky :). 

Krém koupíte ve všech dobrých lékárnách za cenu cca 1200 Kč. (KLIK)


Druhým produktem, který jsem měla možnost testovat je oční krém NUXELLENCE(R) EYE AREA, do kterého jsem si přímo zamilovala. 

Řadí se také mezi protivráskovou péči, ale kromě ní umí oční okolí rozjasnit, skrýt drobné nedostatky, bojovat proti kruhům pod očima a samozřejmě hydratovat. 

Krém má úžasný aplikátor, kterým z jedné strany produkt nanášíte přímo na oční okolí a druhou stranou ("stříbrnou žehličkou") jej roztíráte přímo tam, kam potřebujete. Při zapracovávání krému do očního okolí aplikátor příjemně chladí. Díky tomu se pocit probuzení a osvěžení ráno dostaví mnohem rychleji a efektivněji. 

Obsahuje výtažky z mučenky a kyselinu hyaluronovou, díky které pokožka očního okolí vypadá svěžeji a rozjasněněji. 



Oční krém je mírně zabarven, díky tomu umí při nanášení rovnou zakrývat jemné nedostatky. 
Seženete jej za cenu okolo 900 Kč. 


Oba produkty jsem používala jako ranní péči o pleť. Nejprve jsem si pleť důkladně vyčistila, poté nanesla pleťový krém a na závěr "balzám" na oční okolí. Ten se za dobu, kterou jej používám, stal mým velkým oblíbencem a dostal se na žebříčku očních krémů na první místo, o které se dělí s Vichy Ideália očním krémem. 

A tajný tip? Pokud se ráno nemůžete probrat, pak vám doporučuji, pro ještě lepší efekt osvěžení dávat oční krém na noc do ledničky, poslouží pak mnohem líp než hrnek kávy !:)

Za možnost testování obou produktů děkuji Chytré lékárně (klik).

10 komentářů:

  1. Tuto značku neznám, ale nevypadají vůbec špatně. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od NUXE jsem nic neměla ale hodně jsem slyšela o vychvalovaném oleji v menší skleněné nádobě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Fantastic products Dear:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Na mě je Nuxe bohužel ve vyšší cenové kategorii, tyhle produkty si kupuju sama, a studentský budget je holt omezený :( Ale tuhle značku znám taky především kvůli jejich olejíčkům :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olejíčky jsou proslulí! Ty je jim moc povedly, to se musí nechat ! :)

      Vymazat
  5. Ten očný krém vyzerá veľmi lákavo, už som naň čítala pár dobrých ohlasov.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oční krém se jednoznačně povedl, za mě jeden z nejlepších na trhu.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...