sobota 18. března 2017

5 nových přírůstků do botníku + kde je pořídit?



Kromě čistky ve skříni mě s příchodem jara pravidelně vždy čeká ještě jeden nelehký úkol a tím je třídění botníku. 
Poslední dobou se to třídění skládá sice spíše z hromadění dalších kousků, ale všechno má svůj čas. 
Pro letošní sezónu mi v botníku přibylo hned několik vymazlených kousků. 




Mou největší a nejnovější chloubou jsou balerínky z dílny Melissa, do kterých jsem se na první pohled zkrátka zakoukala.  A ať se přihlásí kdo ví, jaké boty jsou do teplých dnů lepší, než ty voňavé? Za mě žádné :).

Melissa 

To že největším trendem letošního jara jsou zlaté a stříbrné boty všeho provedení vám asi nemusím říkat, protože to na vás volá ze všech výkladních skříní. My tomuhle trendu doma říkáme "apple" barvy, a za mě mají palec nahoru ! Nejvíc jsme si oblíbily stříbrné tóny a studenou zlatou :). 

Tamaris 899 Kč. 

Air Maxy? Je potřeba je představovat? Já myslím že ani ne, a jsem hrozně vděčná za to že je mám, jsou neskutečně pohodlné a hodí se téměř k jakémukoliv mému outfitu :). 


Tyhle růžovky jsou původem z Ameriky, konrkétně z outletového městečka Tanger Outlets. A byla to láska na první pohled, proto s námi musely přeletět oceán :). Výhoda? Jen tak vás v nich nikdo nepřehlédne. A navíc jsou neskutečně lehké a pohodlné. 




Promod 699 Kč


A abych na jaře nenosila jen baleríny nebo tenisky, rozhodla jsem se svou sbírku oživit tak trochu netradičními "koženáčky" z Promodu. Padly mi do oka na první pohled. A přesně o tom je mé vybírání nových přírůstků do botníku. Jakmile to není láska na první pohled pak to není to pravé. Ještě aktuálně vybírám vhodné Conversky a červené uzavřené lodičky, tak mi držte palce a vyrazte si také udělat radost. Proč? Protože si to zasloužíte !





A abyste věděly, co kde mají přikládám pár odkazů pro internetové brouzdání --->

https://www.eobuv.cz
http://www.humanic.net
http://www.bata.cz
https://www.zoot.cz
http://www.reserved.com/cz/cz/woman/all-1/accessories/shoes



Reserved

Reserved

26 komentářů:

  1. Ahoj Leni :) krásné nové kousky máš. Líbí se mi všechny boty a na té fotce Ti to moc sluší

    OdpovědětVymazat
  2. balerínky za mňa nie, lebo ma z nich veľmi bolia nohy...ale tenisky a slip-ony jednoznačne áno :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No baleríny nejsou sice zrovna nejzdravější obutí, ale já miluji jak vypadají na noze ! :)

      Vymazat
  3. ja som si kupila suprove kotnikove boty z - https://www.tikoki.com/ od kolacovej tzv. kristiny farkašovej a co sa mi paci ze je to made in slovakia ziadne made in cina :) maju vazne kvalitne boticky a som s nimo spokojná ;)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíce se mi líbí air maxy a ty hnědé botky! :))
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty hnědé byly osudové :). Taková láska na první pohled :). A Air Maxy jsou už taková klasika :).

      Vymazat
  5. Ty Tamarisky josu úžasné, mám je v seznamu přání :)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tamarisky se moc povedly ! :) Vážně dlouho jsme hledaly nějaké stříbrnáče, které budou takhle vyladěné ! :)

      Vymazat
  6. Krása, krásna :) ja sa teším, keď konečne vytiahnem balerínky.

    Flung out of space

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda taky ! Zima byla sice letos vážně hezky bílá, ale už to stačilo :).

      Vymazat
  7. Musím poznamenat, že u dnešního článku se mi velice líbí fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou nádherné botičky, všechny! ♥ Já bych si chtěla koupit teď na jaro Air Maxy, ale nemůžu se rozhodnout, jaká barevná kombinace bude ta pravá :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy Domi tak to ti nezávádím, Air Maxů je tolik že bych se asi taky neuměla rozhodnout. U mě ten nákup probíhal ve spěchu v Americe, takže to bylo spíš super cena, hezky vypadaj....mají moje číslo....mají....beru :).

      Vymazat
  9. Fiii, přemýšlím, za jak dlouhou dobu jsem si pořídila pět nových párů já. :D Už to vím! Od Vánoc 2015. :D A jsou mezi nimi jedny zimní. No, vidím, že za boty moc neutrácím... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) tak to já obměňuju botník, ale jsem na boty příšerná, hrozně rychle všechny zničím :(.

      Vymazat
  10. Já miluji tenisky, balerínky a botky na klínku. Jsem malá, takže si mohu dovolit o podpatky, ale přeci jen jsou pro mě pohodlnější kecky nebo baleríny :)

    Inka Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
  11. Do těch růžových jsem se zamilovala :D

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Nad podobným článok som rozmýšľala aj ja, ten tvoj je skutočne veľmi pekne spracovaný, prehladný, popis ani dlhý ani krátky, super :) moj favorit? jednoznačne tie strieborné, tie sú fakt krásne! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo to byly "osudovky" :). Moc děkuji, ani nevíš, jakou mám radost, že se ti článek líbí :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...