úterý 28. března 2017

Kosmetická kuchyně


Domácí kosmetika? Vegan? Hravá a barevná? Ano, ano, ano a ještě jednou ano !

Na český trh se poměrně nedávno dostala značka kosmetiky Cosmetic Kitchen, která nejen že je veganská, což je její obrovské plus, ale také hravá, barevná a voňavá !

Celý koncept je založen na tom, že si koupíte jednotlivé komponenty a z nich si vytváříte kosmetiku přesně podle svého gusta. 

Já jsem mohla otestovat výrobu vlastního tělového mléka. Ve velmi jednoduchých 3 krocích a přesně ze třech komponentů. A to tělového mléka bez barvy a vůně, parfému a barvičky.

Na výrobu je ideální mít čistou nádobu, ve které budete tělové mléko připravovat a poté i uskladňovat. Já pro tyhle potřeby měla jednu príma skleněnou, kterou seženete například v Ikei. 



1. Nejprve do ní nanesete základní složku, a to tělové mléko
2. Přidáte několik kapek barvy. Mou favoritkou byla červená. Do 100 ml jsem dala asi 5-6 kapek. 
3. Na závěr pak zbývá přidat už je vybranou vůni. Mou favoritkou je květinově-ovocná vůně Amore Si. Vše důkladně promíchat a domácí tělové mléko dle vašeho gusta je na světě !




Musím říct, že celý koncept značky se mi moc líbí. Jednotlivé komponenty nejsou drahé a koupíte je buď na e-hopu kupkosmetiku.cz nebo v drogeriích DM, kde jsou k dostání i komponenty na výrobu sprchového gelu. 
Nedalo mi to, a tak jsem zkoumala jak je kosmetika oblíbená v zahraniční, a ačkoliv o ní není článků moc, téměř všichni co kosmetiku Cosmetic Kitchen vyzkoušeli, si ji pochvalují. Navíc jsou v zahraničí k dostání balíčky i na výrobu soli do koupele. Tak snad se brzy dostanou i k nám. A pokud si lámete hlavu s dárkem pro milovnice kosmetiky nebo DIY projektů berte tenhle článek jako tip na dárek, který rozhodně potěší ! 




12 komentářů:

  1. Jééé, tak toto je úžasný nápad :) Ak by to bolo prírodné, tak by som do toho šla.

    Flung out of space

    OdpovědětVymazat
  2. Konečne nejaká inovatívna myšlienka. Veľmi sa mi tento koncept páči, pozriem sa či už aj na Slovensko dorazila táto značka. Na výrobu kozmetiky by som sa rada odhodlala, no príde mi to ako vcelku zložitý proces, toto by som však hádam zvládla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle by mohl být ideální pokus do začátku ;).

      Vymazat
  3. Super, já si vytvářela akorát balzám na rty a mýdla :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak toto je supeeer :) nevedela som, čo od názvu článku čakať, ale toto predčilo moje očakávania :) určite by som niečo takéto skúsila "ukuchtiť" :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji, je to super třeba na holčičí odpoledne ! :)

      Vymazat
  5. O tomto počujem prvý krát. Musím sa priznať že by asi len tak nenapadlo niečo takéto vymyslieť, ale je to super nápad! Podľa mna by to mohol byt aj krásny darček keď neveim čo kúpiť. Nesmiem na to do budúcich Vianoc zabudnúť. :3
    MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  6. V DMku jsem tyto vychytávky už dříve viděla, ale ještě jsem neměla odvahu je vyzkoušet :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...