sobota 25. března 2017

Jaro 2017, okem módního průmyslu


Jaro je obdobím, kdy mě oblékání a sledování trendů opět začíná bavit. Přece jen v kožené bundě člověk nevypadá jako nejnovější model Michelinských gum, ale může si dovolit více experimentovat beze strachu, že při cestě do školy nebo do práce zmrzne. 

Proto s příchodem první teplých dnů s radostí razím na nákupy do přeplněných obchodů a vyhlížím, co nového by se mi hodilo do skříně. Ne jinak tomu bylo i letos. 


To, že se pak standardně držím osvědčených kousků, kterým jen měním fazónu, je věc druhá. Nicméně ty barvy, ty mě baví. 

Pro tuhle sezónu jsem naznala, že mám málo basic triček s potiskem který baví, a tak jsem vyrazila předně na lov jich ..... a pak čehokoliv jiného, co mě zaujme. 

V tomhle ohledu za mě vedl PEEK & CLOPPENBURG který se mi, co potisků týká, perfektně trefil do vkusu. 

Navíc jsem v něm narazila na výprodej svetříků a při dalším brouzdání objevila i džíny, které stojí za hřích.




svetr P&C

triko Mango

svetr Reserved

Skvělým doplňkem, k téměř každému svému outfitu, jsou šperky od Eppi. Neznáte? Pak KLIK.

triko Mohito

Mé další kroky vedly samozřejmě do Zary, ze které mám svůj dokonalý červeno-růžový svetr, odpovídá trendu "ramínkovou módu" a skvěle sedí!

Co je to ramínková móda? ----> KLIK A je opět v kurzu, takže směle do ní ! :)


svetr ZARA

džíny Guess

Pamatujete si hlášku Mirandy z Ďábel nosí Pradu? "Květy? Na jaro? Jak originální!"

Věřte že i tohle jaro je, co se potisků i barev týká, velmi originální, a tak na vás budou odevšud volat pastelové barvy, květy všeho druhu a samozřejmě střihy, které vychází z klasických trenčkotových kabátků a pončí. 

Barvou roku má být zelená, ale tu s dovolením ze svého výběru vynechávám. Nemáme totiž spolu dobrý vztah, a to už dlouhou dobu. Nicméně šedou se přece také nic nezkazí nebo ne? 

A co vaše obnova šatníku a aktuální trendy? Je něco co vám baví, nebo naopak čemu se velkým obloukem vyhýbáte? 




21 komentářů:

  1. Tak to triko se srdíčkama je dokonalý! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) srdíčka, hvězdičky, kytičky a kafíčka....to bych mohla mít vytetované na těle :)

      Vymazat
  2. Já poslední dobou vyhledávám spíše čistě basic trička bez potisků. Reserved mám hodně ráda pro jeho ležérnost. Tvoje kousky se mi strašně líbí! :)

    http://elle-cullen.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Elis, snad tě budou alespoň trošku inspirovat.

      Vymazat
  3. Krásné věci, hodně se mi líbí ten červený svetřík. Trička miluju jednoduchá jednobarevná která se dají dobře kombinovat, ale ani tím srdíčkovým bych nepohrdla :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Nejraději nosím černou barvu, ale pomalu se učím s šedou a jemným odstíny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šedá je skvělý mezistupeň, držím pěsti....snad brzy dojde alespoň na jednu barvičku :).

      Vymazat
  5. sveter zo zary krasa :D

    Ja som už začala :3 pribudol mi nový kabátik sukňa niekoľko "šiat" - dlhá košeľa a dlhé tričko, ku ktorým ešte vynosím svoje zimné- nie veľmi zateplené čižmy :)

    Nicolette Lear

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už se těším až ty úlovky uvidím v článku ! :)

      Vymazat
  6. Ten sveter je naozaj krásny. Už som čítala, že pre túto sezónu sú trendom práve pastelové farby, ale troška výraznejšie. Ja som ten typ, ktorý má rád troška tlmenejšie farby, ako čierna, sivá, tmavá modrá alebo zelená a určite sa nejdem vždy potrhať po nových trendoch, kupovať si ich iba za to, že sú momentálne in. Vždy si vyberám tie veci, ktoré sa mi páčia a ktoré určite budem nosiť, a tak pastelové farby určite nezahadzujem do záhuby, možno sa v mojom šatníku objavia :)

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme společný, trendy sleduji ráda ale nepřekopávám podle nich každou sezónu cleý šatník. Spíš je beru jako inspiraci, a někdy i jako výzvu :).

      Vymazat
  7. Akurát dnes ráno som publikovala podobný článok :D inak super spracovaná téma :) ja jar milujem, je to jedno z mojích najbľúbenejších období. :)

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  8. Taky se mi moc líbí tričko se srdíčkama :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten první svetřík je fakt krásný! Co se týká potisků, tak na ty mě moc neužije. Mám radši basic trička v různých barvách a džíny taky jen takové basic, ale máme jen jiný vkus :).
    Hezký článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je to hodně o vkusu to máš pravdu, ale přijde mi, že výrobci mají úplně jiný vkus než já, málo kdy se totiž do toho mého trefí....:(.

      Vymazat
  10. milujem toto jarné casual obdobie s ľahkými a pohodlnými materiálmi :3
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  11. Srdíčkové tričko i svetřík se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  12. Mne sa najviac páči zas to úplne prvé tričko:)
    http://thenoela.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...