pátek 31. března 2017

3 rychlé kroky pro dokonalé ruce


Mé kamarádky mě moc dobře znají, a proto byla velká část vánočních dárků kosmetického ražení. Díky tomu se s vámi můžu podělit o recenze produktů, které se sice na blozích moc neobjevují, ale vážně stojí za vyzkoušení. 


Ne nadarmo se říká, že existuje pár věcí, které se hodí mít vždy při ruce, a je potřeba je pravidelně doplňovat klidně i v dárkové formě. 

Mezi tyhle věci rozhodně patří krém na ruce, pilník, lak na nehty, olejíček, balzám na rty a antibakteriální gel. Vše ideálně v cestovním balení. 

Mými posledními přírůstky z řad těchto (jak já říkám) "absolutně potřebných produktů" je zvláčňující krém na ruce se solí z Mrtvého moře a bambuckým máslem spolu s regeneračním olejíčkem na nehty. 

Oba produkty jsou od české značky Manufaktura, kterou určitě moc dobře znáte, a to nejen díky jejich krásným obchůdkům, ale také díky tomu, že mají opravdu kvalitní výrobky za dobré ceny.

Důkazem toho bylo i mé poslední testování. 


Krém i olejíček na nehty plní přesně to co slibují. Hydratují, vyživují a krásně voní. 

Set, který byl mimochodem krásně balený, je ideální pro pravidelnou péči o ruce, a to přesně ve 3 rychlých krocích. 

1. Krém, který je určen primárně pro každodenní hydrataci, vám bude umět skvěle posloužit i jako zábal na ruce. Stačí jej nanést ve větším množství na celé dlaně a v bavlněných rukavicích nechat působit asi 15 minut. Po sundání rukavic můžete zbylou část krému, která se doposud nevstřebala, vmasírovat dále do pokožky předloktí nebo paží. 

2. Po zapracování krému je ideální nanést olejíček na výživu a hydrataci nehtů a nehtových lůžek. Jednoduše stačí produkt nanést pomocí štětečku na nehtové lůžko a poté jemně vmasírovat.

3. Hydratovanou a změklou kůžičku kolem nehtového lůžka pak jednoduše zapracujete přesně tam, kde má být. Tz. co nejvíce k nehtovému okraji. Ideální je pro tyhle účely použít pomerančové dřívko, ale pokud jej nemáte zrovna při ruce, dokážete si vystačit i se skleněným pilníkem. 

Takto upravené ruce budou vaší nejlepší vizitkou, a to za každých okolností. 



Nalákala jsem vás na produkty značky Manufaktura,  ale nemáte nikdo poblíž jejich obchůdek? Nevadí ! Mají i e-shop KLIK.

A na závěr jeden tip na SOS taštičku do kabelky. Narazila jsem na ni náhodu v parfumérii Douglas a myslím že je to mé další "musthave", máte ji některá? Stojí za pořízení?


13 komentářů:

  1. Krémík na ruce mám také, před chvílí jsem si s ním krémovala ruce :-D a je super . Celkově značku Manufaktura mám hodně ráda , vypadá skvěle a také skvěle funguje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc mile mě překvapila, poměr cena/výkon je totiž super :).

      Vymazat
  2. niekedy som si ruky vôbec nekrémovala, ale odkedy som ich začala mávať suché, tak vyhľadávam rôzne produkty na takéto procedúrky :) zaujal ma ten olejček :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jej omrkni a věřím, že to nebude jediná věc která tě v obchůdku zaujme. :)

      Vymazat
  3. Jojo, já používám krém a olejovou lázeň :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Také si myslím, že ať je slečna sebevíc krásná a upravená, když má na okousaných nehtech jen zbytky laku, a záděrky na každém druhém prstu, je to to nejhorší a kazí to celkový dojem :( Krém na ruce nosím neustále u sebe, protože mám neskutečně suchou kůži na dlaních a když ji nemažu, dost ošklivě praská. A co se týká antibakteriálních gelů, nemůžu je používat právě proto, že vysušují ruce :/ Ta taštička vypadá zajímavě, i ta cena je úměrná, teď jen vědět, jaké jsou produkty uvnitř :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je otázka, taky ještě nemám vyzkoušeno, ale plánuji pořídit na prodloužený víkend ! :). Je to tak ty ruce jsou taková vizitka, které si člověk všimne jako jedné z prvních.

      Vymazat
  5. Docela s tím bojuju, protože nesnáším pocit mastných rukou! Úplně mi naskakuje husina jenom, když to píšu! :D Fuj!
    Manufaktura je úžasná!
    Krásný článek! :) ♥
    ................................................................................................................................................................................
    Znám tě už moc dlouho a jsi mi hrozně milá a sympatická a hodňoučká (až je mi úplně blbý psát ti tohle, jak jsi miloučká! :D ) ! ♥ Mám tě moc ráda!!! ♥♥♥
    Mám také blog a je to něco, co miluju, a tak by mě nehorázně potěšilo, kdyby ses na můj blog podívala! Moc by mě zajímal tvůj názor!
    Uděláš mi tím největší radost na světě!
    Přeji ti mnoho štěstí, lásky a úspěchů!
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, plánuji od ní vyzkoušet ještě mnohem víc produktů ! :)

      Jééé děkuji to je krásný komentář ! :) Určitě mrknu, děkuji za pozvání! :)

      Vymazat
    2. Děkuju moc!!!! <3 <3 <3

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...