pondělí 1. května 2017

Moroccan Dunes a Maui Gardens


Začátkem letošního roku přišly na trh (kromě spousty dalších novinek z kosmetické branže) tyhle dvě paletky stínů od Mary Kay. 


Paletky z kolekce Pure Dimensions™ jsou dostupné ve dvou barevných variantách, a to Moroccan Dunes a Maui Gardens. Každá paletka pak obsahuje 4 barvy, díky kterým jsou paletky ideální jak na běžné denní líčení, tak i na "výraznější" kouřovky. 



Co se obalu paletky týká, každý máme jiný vkus, ale za mě je obal zbytečně velký, zabírá docela dost místa v kosmetické tašce a jeho celkové pojetí bych si asi dovedla představit jinak...


Nicméně reputaci obalu napraví obsah. Přesněji řečeno 4 x 0,6 g barviček. 



V paletce Moroccan Dunes jsou to dva světlé a jemně lesklé odstíny a dva tmavší, taktéž s přidaným shimmerem. Všechny barvičky jsou laděny do teplejších tónů. Díky tomu je můžete libovolně kombinovat. 
Díky jemnému složení na víčku pak není problém stíny blendit a docílit tak efektu plynulého přechodu barev.




Druhá paletka s názvem Maui Gardens obsahuje na druhou stranu tři studenější barvy a to modrou, zelenou i hnědou které doplňuje (jako v předchozí paletce) béžovka, nicméně s jiným barevným podtónem. Celkově bych paletku Maui Gardens hodnotila jako paletku s výraznějšími barvami, které podobně jako v předchozí paletce, můžete volně kombinovat bez toho aniž byste se báli barevného faux paux. Vážně! A to i případě modré a zelené. 




Barevně se (alespoň tedy za mě) obě paletky moc povedly. Stíny se příjemně nanáší nicméně, když stíny srovnám (alespoň dle ceny, která je 1090 Kč) s jinými paletkami ve stejné cenové kategorii, pak mají své rezervy. 


A co vy holky, měly jste tu čest s novými paletkami? Líbí se vám? 

11 komentářů:

  1. S těmito paletkami jsem se nesetkala, ale takhle na pohled mi připomínají čokoládové bonboniéry :D Více by se mi líbila asi paletka Maui gardens, umím si s ní představit své líčení lépe :)

    Pauline's Tiny World | První blogová giveaway!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pořád ještě zkouším, co paletky dovedou :).

      Vymazat
  2. Tieto paletky vidím prvý krát ale neskutočne moc mi pripomínajú čokoládovú bombonieru v ktorej sú pralinky v tvare morských mušlí a lastúr. :3

    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už seš druhá :). Úplně poprvé? Tak to jsem ráda, že mám tu čest ti ji představit :).

      Vymazat
  3. ja tieto paletky milujem! hlavne s Maui Gardens robievam výraznejšie líčenia, a tam je skvelá :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné mini paletky, hlavně ta první :-) i pigmentace vypadá slušně.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. Morrocan Dunes sú určite mojimi favoritmi. Krásne líčenie :) ✿

    * Giveaway - Cerruti 1881 *

    OdpovědětVymazat
  6. Vůbec jsem předtím paletky neviděla :O Ale ty barevný kombinace jsou úžasné :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...