sobota 27. května 2017

Oblíbené vůně - upgrade jaro 2017


Jedním z bezkonkurečně nejoblíbenějších článků v loňském roce, byl právě článek věnovaný parfémům. (KLIK)  Proto jsem se rozhodla udělat letos malý upgrade. 

Upřímně, jsem ráda věrná svým stálicím a oblíbencům, ale pokud objevím parfém, který mě osloví a baví, ráda se s vámi o něj podělím. 

V porovnání s loňským příspěvkem mi v oblíbencích zůstal parfém Gucci Bamboo, Giorgio Armani AIR a nově sbírku obohatil parfém Burberry BODY. Není sice žádnou novinkou, ale jeho čistá vůně mě nikdy nepřestane bavit. Perfektně se hodí jak na běžné denní nošení, tak na zvláštní příležitosti. 
Je k dostání v několika provedeních, takže každý může vybrat přestě tu, která mu bude sedět nejvíc. 



Dalším přírůstkem, který stojí za zmínku, je vůně AVON LIFE, kterou mám doma už od Vánoc, ale teprve nedávno jsem ji vytáhla ze šuplíku. Její květinová vůně mi v kombinaci s mínus pěti stupni prostě nešla dohromady. Ovšem jen co se oteplilo, přišla jsem jí na chuť. Je to taková mírně nasládlá, ne příliš výrazná vůně se svěží tečkou. 
Navíc má obal se zajímavým a výrazným víčkem, které dodává jednoduchému flakonku šmrc. 
Vůni seženete například na stránkách ZDE za cenu cca 800 Kč. Že vám to přijde trochu moc? Nebojte, brzy ji určitě najdete v některém z katalogů za cenu, která bude pro vaši peněženku mnohem příznivější. 



Aktuálně pro vás ještě testuji novou vůni od NUXE, o té ale zase až příště. Ovšem pokud milujete vůni NUXE olejíčků věřte mi, bude to něco pro vás :). 

12 komentářů:

  1. Já mám nejraději Si od Armaniho a La Vie Est Belle od Lancome, to jsou moje stálice, které kupuji/dostávám stále dokola :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já občas hledám i levnější alternativy, nechce se mi na sebe třeba do práce plýtvat takovou vůní, a ta Avoňácká je fajn řešení :).

      Vymazat
  2. Ta Avon vůně vypadá hodně luxusně na Avon :D Já mám moc ráda Just cavalli vůni a také Lancome La vie est belle <3

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ráda květnové nebo lehce kořeněné vůně. Zamilovala jsem si například parfém Ch. Aquilera By night, Guess Dare, Carolina Herrera Good girl a Giorgio Armani Sí :-)

    Inka Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sí je teda hodně oblíbená, mě nijak moc nezaujala....ale z Guess jsem jednu dobu používala hodně Seductive, ale Dare ozkouším ! Děkuji za tip :).

      Vymazat
  4. Nevím, jak tyto vůně voní, ale flakónky mají všechny úplně nádherné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. ako ti to na fotke pristane :) najviac ma zaujala práve tá Avon Life :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Veru, ta se moc povedla ! Tu musís vyzkoušet :).

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Děkuji Mony :), ale věř že na fotkách je to mnohdy lepší než ve skutečnosti :). Víkendy trávím občas bez make-upu a doma, tak aby mě nikdo neviděl :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...