pátek 5. května 2017

Nový Institut krásy Esthederm


Ve středu jsem měla tu čest účastnit se otevírání nového Institutu krásy v Brně na Mendlově náměstí. 

Akce se konala přímo v nově otevřeném salonu, který sídlí v 5. patře zrekonstruované budovy přímo u tramvajové smyčky. 

Salon je věnován pouze péči se značkou INSTITUT ESTHEDERM. 
O jejich kosmetice jsem psala zde KLIK. Je to značka, kterou stojí za to vyzkoušet, a to nejen díky tomu že má luxusní balení. 


Celá akce byla doplněna o vynikající občerstvení spolu s informacemi o kosmetice a možností si produkty vyzkoušet. 


Za mě to bylo moc příjemně strávené odpoledne. Už teď se těším na svou první návštěvu spolu s ošetřením pleti v nových prostorách. 


Pokud vás salon zaujal a rádi byste kosmetiku Institut Esthederm vyzkoušely také, můžete objednat telefonicky nebo e-mailově přes webové stránky ZDE.
Sama za sebe vám ji můžu jen a jen doporučit.




7 komentářů:

  1. Musela to být skvělá akce. Škoda, že je Brno tak daleko. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla! :) Já byla ráda že se něco děje taky v Brně, ne jen všechno v Praze :).

      Vymazat
  2. Občerstvení vypadá lahodně a taky se mi líbí prostor :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vážně moc pěkné prostředí.

    OdpovědětVymazat
  4. Great event! I like your esthederm pictures ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...